Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hij is toch minder zwaar dan ik gedacht had....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hij is toch minder zwaar dan ik gedacht had....

Mijn jongste zoon, die striptekenaar is, denkt aan een dergelijke iPad Pro om rechtstreeks op te tekenen. Nu gebruikt ie een Wacom tablet, waarbij uiteraard het beeld op het Mac-scherm verschijnt. Het zou beter zijn mocht het beeld onmiddellijk onder zijn pen tot leven komen. Zijn er nog mensen die aan een dergelijke toepassing (of aan nog andere) denken?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Wow, tof als je dat kan! ( post hier eens 'n stripfiguurtje gemaakt door zoonlief

Tegenwoordig hebben ze ook enorme Wacoms met ingebouwd scherm. Ik heb er eens zo eentje in een EasyM store gezien.

De Apple pencil zou het voordeel hebben dat je jouw handpalm op de Ipad zou mogen laten rusten tijdens het tekenen. (zonder dat hij signalen zou detecteren en ongewenste lijnen/vegen zou genereren.)
      Maar wellicht werkt een Wacom ook zo?

Veel video reviews van de Ipad Pro + de Apple pencil proberen te bekijken, zou ik zo zeggen.

Maar voor een striptekenaar is dit wellicht een zeer goede tablet.
      Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Wow, tof als je dat kan! ( post hier eens 'n stripfiguurtje gemaakt door zoonlief

Tegenwoordig hebben ze ook enorme Wacoms met ingebouwd scherm. Ik heb er eens zo eentje in een EasyM store gezien.

De Apple pencil zou het voordeel hebben dat je jouw handpalm op de Ipad zou mogen laten rusten tijdens het tekenen. (zonder dat hij signalen zou detecteren en ongewenste lijnen/vegen zou genereren.)
        Maar wellicht werkt een Wacom ook zo?

Veel video reviews van de Ipad Pro + de Apple pencil proberen te bekijken, zou ik zo zeggen.

Maar voor een striptekenaar is dit wellicht een zeer goede tablet.

Comment

Working...
        X