Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nieuwe telefoon - tips?
Collapse
X
-
-
- 13 februari 2015
-
Re: nieuwe telefoon - tips?
Dacht eerst ook aan een Moto G. maar toevallig op reis op een Nokia Lumia 530 Windows voor omgerekend €45 gestoten. Voldoet ruimschoots voor mijn huis- keuken en tuingebruik. Solide gebouwd, heeft al een paar optaters gehad. De sound codec heeft wel een bug, heel sporadisch produceert het ding geen belsignaal of geluid meer, zowel radio, mpeg player als telefoon. Aan/uit en het probleem is opgelost.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk berichtMisschien die "promos" eens bekijken ?
Heb nu abonnement voor twee jaar op de papieren krant en de digitale versie.
En het komt nog steeds goedkoper uit dan elke dag een losse krant kopen.
En de iPhone 6 heb ik voor amper 200€
Ben een tevreden gebruiker.grts Peter
BD1754BE / Body & glass
Comment
-
En Sony? Ik ben van een iPhone 5s naar een Sony z2 gegaan en ben er heel tevreden van. En moest het iemand interesseren er ligt hier ook nog een z3 compact te koop hahaSony A7iii 28-70mm, 85mm 1.8, 135mm 2.0 - Sony rx100
500px site: https://500px.com/crazy_b
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk berichtvergeten erbij te zeggen: ik wil geen "promo-deal". Op het eind heb je (soms véél) meer betaald voor je toestel en je abonnement. Ik gebruik nu tot volle tevredenheid Mobile Vikings (Base netwerk), daarvoor lange tijd Telenet gehad (Mobistar netwerk dacht ik) met veel problemen. Lag niet aan Telenet, maar een knudde plaatsing zendmasten in Brusselse rand.Olympus OM-D EM-5 + wat glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jdude Bekijk berichtTelenet heeft nu toch Base overgenomen? Ben daardoor ook zelf terug overgestapt sinds enkele dagen en tot nu toe geen problemen. Dit was in het verleden (toen ze nog over het mobistar netwerk werkten) ook wel even anders.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk berichtnokia lumia is ook niet slecht
heb de 635 kost 130€
Last edited by korandoke; 9 december 2015, 04:29.je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk berichtBeetje overhaast geweest ? De Europese comisssie buigt zich over die overname en gaat ergens in 2016 beslissen.
Maar alleszins, na een tweetal weken ervaring mag ik zeggen dat voor onze omgeving, het bereik echt veel beter is dan het voorheen was (1,5 jaar geleden).Olympus OM-D EM-5 + wat glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk berichtVeranderen van iOS naar Android of zo is geen enkel probleem.
Er wordt hier positief over de Moto G verteld. Ik weet niet hoe het met de 2nd gen of 3rd gen van dit toestel zit maar ik kocht mijn 1st gen met Android Kitkat. Werkte prima (had vroeger ook een iPhone 4S, die mijn vrouw nu gebruikt, met iOS 9 zonder problemen). Enfin, de Moto G werkte aanvankelijk goed, en toen de Lollipop update beschikbaar kwam, installeerde ik die dan ook. Resultaat : enorm veel lag (met Kitkat ook wel, maar viel wel mee) en ongelooflijk frustrerend om mee te werken.
Ondertussen heb ik een iPhone 5S gekocht, supercontent van.
Maar zoals je zei, je wil niet zoveel uitgeven aan een foon, dus ga dan voor Lumia. Heb een aantal maanden geleden een Lumia 535 gekocht met vouchers (kost normaal 120 euro, maar heeft mij maar 15 euro gekost), gewoon omdat ik nieuwgierig was naar Windows Phone. En ik was heel aangenaam verrast dat een toestel dat maar de helft kost van een Moto G, zo snel en soepel werkte.
Laat je niet afschrikken door het feit dat er voor Windows phone minder apps zijn, dat gaat snel veranderen.
Als je een OS wilt dat zo soepel werkt als iOS maar voor een lagere prijs, ga dan voor Windows Phone. De nieuwe Lumia 950 is het nieuwe vlaggenschip, maar ik geloof dat er een Lumia 550 op komst is die midrange specs heeft voor een prijs rond de 150 euro. Ga daar eens naar kijken. Vergeet Android.Panasonic Lumix FZ2000
Comment
-
Vergeet Android dus zeker NIET, tjonge tjonge toch, wat je hier allemaal leest.
Ik heb zowel een Motorola X Style met Android 6 als een iPhone 6 plus, beide systemen werken gewoon perfect, het ene moet niet onderdoen voor het andere. Zelfde snelheid, Android heeft het kleine voordeel dat je zelf veel meer kan aanpassen dan bij IOS mogelijk is maar dat is dan ook het enige.There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk berichtLaat je niet afschrikken door het feit dat er voor Windows phone minder apps zijn, dat gaat snel veranderen.
Zolang je in het ecosysteem van MS blijft zijn die toestellen perfect bruikbaar, daar buiten zijn Android en iOS superieur.Fujifilm X-T1 - Fujifilm X70 - XF 18-55mm, XF 55 -200, Samyang 12mm F/2.0, XF 23mm f/1.4 R, XF 35mm f/1.4 R, Nissin i40
Comment
Comment