Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HP Photosmart 7520 all in one printer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: HP Photosmart 7520 all in one printer

Het is een CANON PIXMA MG6850 geworden.
    Kost slechts 109 euro, dus mocht het ook ooit een kreng worden, dan doet het niet te veel pijn om die ook naar het containerpark af te voeren.
    Dat van die firmware upgrade (stefaand) had ik ook al vernomen, en ik vrees dat ik het wel gedaan heb voor die HP .
    Dat zal me alvast niet meer overkomen. Bedankt voor de info het en helpen meedenken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Het is een CANON PIXMA MG6850 geworden.
      Kost slechts 109 euro, dus mocht het ook ooit een kreng worden, dan doet het niet te veel pijn om die ook naar het containerpark af te voeren.
      Dat van die firmware upgrade (stefaand) had ik ook al vernomen, en ik vrees dat ik het wel gedaan heb voor die HP .
      Dat zal me alvast niet meer overkomen. Bedankt voor de info het en helpen meedenken.
      Heel goede keuze, met een Canon zal je normaal nooit problemen hebben.
      Hun cartridges zijn gemakkelijk verkrijgbaar overal.
      Ik vind hun fotopapier trouwens ook heel goed.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

bij mij komt er nooit meer een canon printer in huis
        eenmaal mij laten verleiden om zo'n all in one ervan te nemen die via wifi te bedienen was
        man man wat was dat voor een kreng, regelmatig was die niet meer zichtbaar voor de een van de pc's of laptops hier thuis
        voor die terug te koppelen moest ik die via usb verbinden met een van de pc's
        en zuinig was die ook niet met inkt , van de kleurweergave was ik ook niet weg geblazen
        en zo waren er nog wel een paar minpunten aan die kreng
        kortom, canon heeft mij eenmaal liggen gehad maar nooit meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
          bij mij komt er nooit meer een canon printer in huis
          eenmaal mij laten verleiden om zo'n all in one ervan te nemen die via wifi te bedienen was
          man man wat was dat voor een kreng, regelmatig was die niet meer zichtbaar voor de een van de pc's of laptops hier thuis
          en zuinig was die ook niet met inkt , van de kleurweergave was ik ook niet weg geblazen
          en zo waren er nog wel een paar minpunten aan die kreng
          kortom, canon heeft mij eenmaal liggen gehad maar nooit meer
          Zoals bij alles en van om het even elk merk zal er wel eens ergens een miskleun bijzitten, en als je net die krijgt dan heb je pech.
          Ik heb een pak reviews doorgenomen en bij Canon zie ik zowat 95 % tevredenen en bij HP ongeveer hetzelfde percentage... maar dan ontevredenen.
          Wifi zal bij mij zeker geen probleem vormen, want hij komt naast een vaste PC te staan en wordt er rechtstreeks op aangesloten. Vanaf de laptop of tablet of.... printen wij niet.

En wat de zuinigheid van de inkt betreft, daar kan je wel eens gelijk in hebben.
          Voor de zuinigheid kan ik iedereen een HP 7520 aanraden (deze die ik nu heb) want zelfs met volle, nieuwe en originele cartridges weigert die te printen ... als dat niet zuinig is .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
            regelmatig was die niet meer zichtbaar voor de een van de pc's of laptops hier thuis
            WiFi problemen is geen referentie om te zeggen dat het aan de printer ligt.
            Vaak komt dat van de netwerkinstellingen.
            Zet uw printer altijd op een vast IP-adres en ge hebt dergelijke problemen bijna nooit.
            Voorzie dat het IP-adres niet in de DHCP range van de router zit.
            Uw WiFi moet natuurlijk ook stabiel zijn.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Working...
            X