Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tv's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Tv's

    Een vriend heeft de Samsung 78inch ultra HD curved tv,
    toch indrukwekkend mooi beeld moet ik zeggen.

    Comment


    • #17
      Re: Tv's

      Momenteel een Philips 40 inch LED met Ambilight. Die Ambilight is me wat en zou ik bijna niet meer kunnen missen, maar het feit dat m'n TV een mat scherm heeft, is niet te versmaden.
      M'n ouders hebben een Samsung met glanzend scherm en daar kijk je TV terwijl je naar jezelf in de spiegel kijkt, nooit zou ik dat moeten hebben, ongeacht het merk...
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • #18
        Re: Tv's

        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Een vriend heeft de Samsung 78inch ultra HD curved tv,
        toch indrukwekkend mooi beeld moet ik zeggen.
        Die met aanbevolen prijs vas 25.000€?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Re: Tv's

          Even ophalen.

          Ik heb een jaar gelden een Philips 49PUS7909 gekocht. Was een goede deal, 4 K smart etc, maar stelde snel teleur omdat bv youtube en Netflix niet in 4 K werkte.
          Toen er dan in Oktober een update kwam die de TV helemaal overhoop haalde ben ik in contact getreden met Philips en de shop iBood.
          Philips benelux wil niks doen, omdat iBood blijkbaar in verweggistan ingekocht heeft.
          Maar goed, iBood heet een retouropdracht gegeven, en de TV is opgehaald.

          Ik hoop dat ik gewoon mijn geld terug krijg, en dan is het wel zeker dat dit de allerlaatste Philips geweest is die ik gekocht heb.

          Maar wat nu...
          Ik wil een 55' die Netflix in 4K af speelt met een goed beeld. Geluid interesseert me niet omdat ik dat toch voa een receiver af speel.
          Stabiele software vind ik wel heel belangrijk.
          Budget: ca 1200-1400€.
          Een Oled zal ik daar niet voor krijgen denk ik tenzij de solden heel hard toe slaan.

          Iemand tips?

          Comment


          • #20
            Re: Tv's

            Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Even ophalen.

            Ik heb een jaar gelden een Philips 49PUS7909 gekocht. Was een goede deal, 4 K smart etc, maar stelde snel teleur omdat bv youtube en Netflix niet in 4 K werkte.
            Toen er dan in Oktober een update kwam die de TV helemaal overhoop haalde ben ik in contact getreden met Philips en de shop iBood.
            Philips benelux wil niks doen, omdat iBood blijkbaar in verweggistan ingekocht heeft.
            Maar goed, iBood heet een retouropdracht gegeven, en de TV is opgehaald.

            Ik hoop dat ik gewoon mijn geld terug krijg, en dan is het wel zeker dat dit de allerlaatste Philips geweest is die ik gekocht heb.

            Maar wat nu...
            Ik wil een 55' die Netflix in 4K af speelt met een goed beeld. Geluid interesseert me niet omdat ik dat toch voa een receiver af speel.
            Stabiele software vind ik wel heel belangrijk.
            Budget: ca 1200-1400€.
            Een Oled zal ik daar niet voor krijgen denk ik tenzij de solden heel hard toe slaan.

            Iemand tips?
            Wat maanden terug een LG 55inch (4K)gekocht voor 900 euro zeer tevreden van ,stond toen in promotie bij elektrostock.

            Comment


            • #21
              Re: Tv's

              Welk model? Er zijn er zo veel...

              Comment


              • #22
                Re: Tv's

                55UB820V, tot op heden zeer tevreden van zal hier ondertussen al meer dan een jaar staan denk ik.

                Comment


                • #23
                  Re: Tv's

                  De opvolger daarvan, de 850 of 860 stond al op d shortlist.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Tv's

                    Ik had ( heb) daarvoor één van de eerste led tv van samsung (Hull HD) 40" maar deze is duidelijk veel scherper en goedkoper samsung indertijd ook aan speciale prijs gevonden voor een 1200 euro was normaal een 300 euro duurder maar deze leverancier is er niet meer.

                    Comment

                    Working...
                    X