Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer biechten de andere merken op?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Wanneer biechten de andere merken op?

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
    Misschien geen gevoel voor humor ?
    Toch wel, gewoon niet mijn soort humor. 't Is Belgisch, hè...
    Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Die mensen die gefilmd zijn hebben uiteraard hun toestemming gegeven tot uitzending van wat hen overkomen was en zag dus blijkbaar wel het grappige in .

't Was nu niet bepaald ' verborgen camera ' of zoiets (en zelfs dat kan enkel met toestemming worden uitgezonden als alles en iedereen herkenbaar in beeld komt).

Ik vond het wel zo'n soort humor waar een beetje plaatsvervangend schaamtegevoel begon te wringen, idd. Maar wellicht wel reëel, stuur maar een gladde verkoper met ' betere ' tv., gsm of elektriciteitstarieven naar die mensen ...

Comment

Destijds vond ik "Obusios" toch nog net een tikje béter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
          Destijds vond ik "Obusios" toch nog net een tikje béter
          Hilarios

Comment

Dan is deze stukken beter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
              Haha, deze is idd ook heel leuk
              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Mercedes heeft niet zelf opgebiecht, maar is met de nieuwe C220 dik door de mand gevallen.
                Zelfs zo erg dat de Duitse groenen hem samen met de Opel Zafira de openbare weg willen ontzeggen omdat de uitstoot 40 keer hoger is dan wat ze hebben opgegeven;

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                  Juist

'k Vind het ook triestig hoe ze (oudere) mensen zo durven respectloos vernederen, publiek vernederen.
                  Ter amusement voor het volk zijn brood en spelen. (Om ze af te leiden van het echte probleem.)
                  Eén van die mensen ken ik. Dat maakt het nog erger.
                  Tegenwoordig wordt het heel moeilijk om nog eens te lachen; religie, geaardheid, diversiteit, en ga zo maar verder.
                  Het is een heel serieuze wereld geworden. Maar oorlog, dat mag blijkbaar nog altijd...
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                    Tegenwoordig wordt het heel moeilijk om nog eens te lachen; religie, geaardheid, diversiteit, en ga zo maar verder.
                    Het is een heel serieuze wereld geworden. Maar oorlog, dat mag blijkbaar nog altijd...
                    Ach Yvan, mensen vernederen en humor liggen ver uit elkaar.
                    Als er iemand gepest wordt in een groep, in een klas, wordt er ook luid gelachen.

Is dat humor? Neen.
                    Last edited by Skitch; 4 februari 2016, 11:03.
                    " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Als er iemand gepest wordt in een groep, in een klas, wordt er ook luid gelachen.

Is dat humor? Neen.
                      Klopt, velen vinden dat er met alles mag gelachen worden... tot er met hen gelachen wordt .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        Klopt, velen vinden dat er met alles mag gelachen worden... tot er met hen gelachen wordt .

Ricky Gervais:
                        Everyone has the right to be offended. Everyone has the right to offend. But no one has the right to never be offended.
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

Comment

Is dat humor? Neen.
                          Is waar Skitch, al is het soms een dunne lijn wat nog toelaatbaar is en wat niet (ik heb het nu niet over pesten en openbaar vernederen).
                          Ik denk dat het zelfs voor stand-up komediants een stuk ingewikkelder is geworden.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Ze worden terug wakker.......
                            Maar triestig als motoren er door kapot zouden kunnen gaan, EGR en roetfilter problemen volledig mee eens, maar
                            mechanische mankementen, dan is de VW motor wel heel flauw geworden.....
                            En zoals gezegd, in de gazet kloppen slechts twee dingen, de prijs en de datum...

Comment

Dat die minder vermogen heeft en trager is ... zou wel kunnen.
                              De auto werd origineel ook geleverd met te veel vermogen volgens de papieren.
                              Het aanpassen van het vermogen naar wat op papier staat heeft natuurlijk een (kleine) impact.

Verbruik omhoog klopt vermoedelijk ook.
                              Het verlagen van de schadelijke uitstoot gaat wel meer gepaard met een hoger verbruik.
                              Dat is een redelijk gekend fenomeen.

Dat de software een impact heeft kan dus.
                              Wagens waar allerlei zaken zoals tijden en kleppen anders aangestuurd worden, daar kan een negatieve invloed uit voortkomen.
                              Wetgevingen verplichten de fabrikanten eigenlijk om motoren niet ideaal af te stellen ... waar dit gaat eindigen weet ik niet.

Maar één op vier dat problemen heeft, dat lijkt me toch heel sterk.
                              Dan zou de nieuwe software toch al veel impact moeten hebben.

En daarbuiten zullen er ook wel een hoop zijn die geld geroken hebben.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Geen rook zonder vuur.
                                Als het probleem met software oplosbaar was hadden ze dat vanaf het begin kunnen doen.

Blijkbaar wordt (bij de VW update) oa de injectie in 3 stappen gedaan ipv van 2, en wordt de EGR-klep frequenter aangestuurd, alle twee niet goed voor de levensduur.
                                Logisch ook dat oudere wagens dan sneller problemen kunnen geven (alhoewel VW gratis EGR-kleppen, injectoren en roetfilters zou vervangen ).
                                Maximum koppel zou ook bij een hoger toerental liggen, enz ...

Mijn auto rijdt prima zoals hij oorspronkelijk ontworpen is, ze blijven er voorlopig af, er zijn genoeg onafhankelijke garages voor het onderhoud.

De uitstootverbetering is niet van die aard dat ik mij schuldig ga voelen in andermans plaats.
                                Last edited by palombian; 18 mei 2017, 17:44.

Comment

Working...
                                X