Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Waterschei is in renovatie. Kan je dus niet meer binnen
En Alden Biesen ligt uit de richting. (is daar binnen trouwens iets te zien, behalve onder de parasols?)
Het zou eerder tussen Genk en Houthalen/Helchteren mogen zijn. Eventueel Hasselt.
Toch bedankt voor het meedenken.
Nog iemand een idee?
Herckenrode in Hasselt?
In Alden Biesen kan je binnen foto's nemen, maar waar je juist moet zijn voor dat te vragen daar moet ik U het antwoord schuldig op blijven.
Herckenrode ben ik buiten reeds geweest. Binnen enkel in de tiendenschuur, maar daar zijn de mogelijkheden op leuke foto's zeer beperkt.
Tenzij je nog ergens anders binnen kan?
In Alden Biesen kan je je gewoon bevragen binnen. Tegen betaling kan je binnen fotograferen en ook aan de Engelse tuin.
Ik heb niet de moeite gedaan om het te checken omdat de setting me niet interessant in de oren klonk.
Comment