Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Maar ga zeker eens die Jaguar testen!
Je zal niet teleurgesteld zijn...
De S-type hebben wij op het vorige groot salon voor mijn vrouw gaan bekijken. Prachtige wagen uiteraard, maar mijn vrouw zag hem niet zitten om daar dagelijks mee rond te toeren. Als je overigens met een Jaguar rondrijdt, en vooral in mijn beroep, zou je nogal eens wat moeten incasseren. Onze collega's dokters waarmee wij nog steeds moeten samenwerken en soms van afhangen zouden wel eens minder goedkeurende ogen kunnen trekken. Dus ik wil het nog wat proper houden en zeker niemand de ogen uitsteken, als je weet wat ik bedoel. Ik ga ook nog dagelijks een stukje brood verdienen in een OCMW instelling en daar wil ik toch ook niet met een Jaguar aankomen. Al is dat maar, ik weet het wel, zeer subjectief, maar je weet hoe mensen zijn hé. Ik ondervind hier zelfs nog jaloerse reacties, laat staan jaloerse blikken. Je moet in het leven soms bepaalde keuzes maken, met of zonder goed gevoel erbij.
Maar ik snap het wel.
Haal die M badge dan ook maar weg, dan weet 90% niet waarover het gaat.
Wel zeker testrijden, de echte M modellekes zijn nogal bruut in vergelijking met de motoren daar net onder.
En misschien ook eens een Mercedes modelleke uit de performance serie gaan testen. Of zijn dat allemaal 4-cilinders geworden?
Maar ik snap het wel.
Wel zeker testrijden, de echte M modellekes zijn nogal bruut in vergelijking met de motoren daar net onder.
En misschien ook eens een Mercedes modelleke uit de performance serie gaan testen. Of zijn dat allemaal 4-cilinders geworden?
Jawel, die modellekes Mercedes die willen concureren met M2 of RS3 zijn inderdaad viercilinders. De Mbadge, daar heb ik geen probleem mee want 90% weet niet waarover het gaat, de jeugd uitgezonderd natuurlijk.
Maar ik snap het wel.
Best dat niet iedereen dezelfde ideeën heeft hé bouk. Heb nog steeds niet hetzelfde vertrouwen in Jaguar dan in BMW, niettegenstaande de tijd dat je er twee moest hebben om altijd te kunnen rijden toch al een tijdje voorbij is. Mijn vrouw was daar ook zot van, maar ze heeft toch ook maar gekozen voor een Duitser. Je ziet hoe moeilijk je van een slechte naam af geraakt.
Maar als die toekomstige van jou een bommeke is dan is de BMW van het filmke een atoombom denk ik.
Wel niet voor dagdagelijks gebruik, werd enkel voor klimwedstrijden gebruikt.
Ook het mooiste motorgeluid dat er is voor mij, krijg er koude rillingen van.
De man/auto ooit aan het werk gezien in Trier en ook in Saint-Ursanne (CH) toen wij op verlof waren in de Doubs.
Je kan/kon het slechts vatten als je er life bij bent/was... kon en was, omdat deze wagen jammer genoeg de oorzaak van de man zijn dood geworden is ook.
Wees jij maar wat voorzichtiger.
Maar als die toekomstige van jou een bommeke is dan is de BMW van het filmke een atoombom denk ik.
Wel niet voor dagdagelijks gebruik, werd enkel voor klimwedstrijden gebruikt.
Ook het mooiste motorgeluid dat er is voor mij, krijg er koude rillingen van.
De man/auto ooit aan het werk gezien in Trier en ook in Saint-Ursanne (CH) toen wij op verlof waren in de Doubs.
Je kan/kon het slechts vatten als je er life bij bent/was... kon en was, omdat deze wagen jammer genoeg de oorzaak van de man zijn dood geworden is ook.
Wees jij maar wat voorzichtiger.
Die van mij zal zo rap niet gaan en ook wat meer aangekleed zijn binnenin. Maar goed, alle gekheid op een stokje, het is en blijft een gevaarlijke sport. Maar ze kiezen ervoor. Er zijn nog andere en gevaarlijker sporten.
Ben persoonlijk zinnens een cursus M-rijden te volgen om de uitersten van de wagen te leren kennen. Maar dat zal natuurlijk op circuit zijn. Een BMW-M is immers geen alledaagse wagen, maar ik ben toch al iets gewoon.
Ja.., 't is snel gegaan. Zat er al een tijdje mee dat, indien de M2 zou uitkomen, dit wel de perfecte opvolger zou worden voor mijn 135i. Compact, wat ik graag heb, wendbaarder dan de M4 en er allicht ook weinig moeten voor onderdoen.
Trouwens ook zeer mooie voorwaarden gekregen van mijn dealer en met de geschreven garantie dat, indien ik zelf mijn huidige wagen niet zou kunnen verkopen, zij die overnemen voor een zeer aannemelijk bedrag. Aannemelijk gezien die dan voor verkoop weer een jaartje ouder zal zijn.
Comment