Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meubelwinkel - mooie grote tafel gezocht 3m

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Meubelwinkel - mooie grote tafel gezocht 3m

@enero
    Ik heb die foto eens aan mijn kinderen (20ers) laten zien.
    Tja, ik ga je hun commentaar besparen...

Zet die kast voor de grap eens te koop aan 1000€ op 2dehands of Kapaza, en kijk dan hoeveel reacties je krijgt.
    Dit geraak je echt niet meer kwijt aan mensen van minder dan 60, met alle respect.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      En deze staat er ook en met poef dan nog.
      Wist ik al. Dat is echte vintage, samen met spullen van LC.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        @enero
        Ik heb die foto eens aan mijn kinderen (20ers) laten zien.
        Tja, ik ga je hun commentaar besparen...

Zet die kast voor de grap eens te koop aan 1000€ op 2dehands of Kapaza, en kijk dan hoeveel reacties je krijgt.
        Dit geraak je echt niet meer kwijt aan mensen van minder dan 60, met alle respect.
        Die kast heeft teveel klasse voor tweedehands markten die je opnoemt. Reacties van kenners moet je daar zeker al niet gaan verwachten want die begeven zich ook niet op dergelijk terrein. Een gerenommeerde "salle de vente" of één of ander huis op de Zavel heeft wat meer niveau en ook het juiste publiek. Onze kinderen hebben daar wel nog oog voor, of al was het maar "respect", en ook al hebben zij andere smaken ...., gevoel en appreciatie voor iets waardevols hebben wij ze dan blijkbaar ook kunnen meegeven.
        Ik ga mij nu verder ook onthouden van commentaar over tafels en aanverwante meubelen. Hopelijk vindt je wat je zoekt.
        Last edited by enero; 14 oktober 2015, 06:57.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ken die winkels op de zavel maar al te goed. Het aantal is trouwens sterk gedaald... omdat er minder interesse is.
          De winstmarges die daar gehanteerd worden zijn natuurlijk ook niet mis. Als je 1/3 tot 1/4 krijgt van de prijs die een klant betaalt mag je heel tevreden zijn.

Punt is en blijft, ik koop meubelen voor mezelf, en hou er rekening mee dat de volgende generatie al meubelen heeft, en ze voor een appel en een ei kan gaan braderen.
          Meubelmarkt is helemaal niet 'liquide' en transparant. Enkel de heel bekende namen hebben nog een beetje waarde.

Pol, heb jij nooit schrik voor een ongewenst bezoekje? Met al dat moois in huis ben je een magneet.

Comment

Pol, heb jij nooit schrik voor een ongewenst bezoekje? Met al dat moois in huis ben je een magneet.
            Nee.., ik heb hier absoluut geen schrik van want al wat bij ons staat is maar rommel voor jonger dan zestig en die laatste verwacht ik ook niet meer want de meesten onder hen plegen geen inbraak (meer) of zijn niet meer in staat van dat nog te doen. Voor diegenen die tot een andere categorie zouden behoren zijn er nog andere middelen.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Geen reden om cynisch te worden.
              Je weet wel wat ik bedoel.

Comment

Geen reden om cynisch te worden.
                Je weet wel wat ik bedoel.
                Je zou voor minder cynisch worden, na de denigrerende opmerkingen van hierboven. Als je waardevolle vintagestukken laat bewonderen en beoordelen door kinderen die daar blijkbaar geen kaas hebben van gegeten, dan hoeft het voor mij niet meer. Ik kan nog begrijpen dat smaken verschillen, maar respect voor andermans smaak zou ook mogen.
                En ik weet inderdaad ook wat je bedoelt, maar ook geen reden om mij hieraan vooral hier nog eens te herinneren. Je weet wat ik bedoel hé...
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

We hebben ze gevonden.
                  Uitschuifbaar van 240 naar 340cm en 1 m breed!
                  Mooi nederlands design, en doordat we de tafel uit de showroom kopen is de prijs nog doenbaar.

Comment

Zet eens een foto.
                    Wij hebben hier de cirkante tafel van Bob Vanden Berghe !

Comment

Ze moet nog geleverd worden, maar achter de google link kan je ze zien.
                      Anders zoek je maar eens op Arco Extenso II.

Die cirkante tafel kan ik, en daar heb ik ook aan gedacht, maar daar is de living niet breed genoeg voor.
                      In elk geval is dat ook een klassieker en een mooi stuk.

Op onze zoektocht hebben we tafels gezien tussen 300€ en meer dan 10.000€.
                      Niet makkelijk om te vinden wat je zoekt, de keuze is zo enorm....

Comment

We hebben ze gevonden.
                        Uitschuifbaar van 240 naar 340cm en 1 m breed!
                        Mooi nederlands design, en doordat we de tafel uit de showroom kopen is de prijs nog doenbaar.
                        https://www.google.be/imgres?imgurl=...act=mrc&uact=8
                        Leuk. 'k Vind dat een prachtige tafel. En praktisch.
                        " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Ze moet nog geleverd worden, maar achter de google link kan je ze zien.
                          Anders zoek je maar eens op Arco Extenso II.

Die cirkante tafel kan ik, en daar heb ik ook aan gedacht, maar daar is de living niet breed genoeg voor.
                          In elk geval is dat ook een klassieker en een mooi stuk.

Op onze zoektocht hebben we tafels gezien tussen 300€ en meer dan 10.000€.
                          Niet makkelijk om te vinden wat je zoekt, de keuze is zo enorm....
                          Intussen reeds eens gekeken en wees gerust, dit zijn stukken die niet op het containerpark belanden.
                          Ik zie dat je een goede smaak hebt.

Comment

Nog 3 dagen, en ze staat hier.

Comment

Working...
                            X