Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TELENET heeft mij liggen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: TELENET heeft mij liggen

Een bedrijf werkt niet demokratisch.
    Ze bieden iets aan, en vragen er een prijs voor.
    Bij een klein bedrijf kan je onderhandelen over dat pakket of de prijs.

Bij Telenet (en anderen) kan je blijven en betalen, of weg gaan en elders klant worden.
    Dat is meteen je grootste recht als klant: NIET kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
      Eigenlijk plegen al die providers contractbreuk omdat ze zoveel keer per jaar hun aanbod wijzigen.
      Niemand die daar om maalt natuurlijk want ze hebben het monopolie.

Democratisch zou zijn dat we zelf een zenderpakket konden samenstellen in plaats van hun pakketten die soms, zeg maar meestal, niet 100% stroken met wat we eigenlijk zouden willen.
      Telenet plakt een prijs op per zender en zelf stel je je pakket samen naar goesting en budget.
      Zou dat niet ideaal en democratischer zijn?
      Dat zou inderdaad ideaal zijn, maar ik vrees, of beter, ik ben zeker dat Telenet daar niet zal aan beginnen.
      Nu hanteren ze een beperkt aantal tarieven al naargelang welke pakketten je wil, maar mocht iedereen zomaar zijn eigen zenderlijstje mogen samenstellen, dan zouden ze duizenden tarieven moeten hanteren.
      Het lijkt soms allemaal eenvoudig maar dat is het meestal niet.

Comment

't zal dus bijbetalen worden om nog iets over oldtimers en wetenschap te zien (akkoord er zit ook veel zever tussen) é('@è§
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

Vandaag een bericht dat play is geactiveerd, ben benieuwd wat er verdwenen is en wat er bijgekomen is
          Ben niet gehaast, zie het straks wel...
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

Schade (what's in a name) is nog beperkt , ik heb al mijn discovery's nog, alleen AMC (het vroegere TCM) is verdwenen (en SyFy en 13th street, maar daar keek ik amper naar) ...
            George Orwell

Comment

Hier is sinds kort ook de oude FunkyShake (30Mbit internet en HDTV met Prime en Sport) omgezet naar een Play More met alles erop en eraan. Ik denk dat ik 10 euro per maand duurder uitkom dan vroeger.
              Geen downloadlimiet meer en fibernet 200. Dat is alvast een merkbare vooruitgang. Ik heb dat niet per se nodig maar als thuiswerker is het enigszins nuttig. De vaste telefoonlijn gebruik ik dan weer niet.

Nu alleen nog heel eventjes afwachten of de Amerikaanse sportcompetities terugkomen, anders gaat Play Sports de deur uit. Bovenop Play More betaal je wel maar 10 euro voor de sportzenders.
              O ja... en een goekope iPad mini heb ik er ook aan overgehouden
              Pieter
              --
              Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht

Democratisch zou zijn dat we zelf een zenderpakket konden samenstellen in plaats van hun pakketten die soms, zeg maar meestal, niet 100% stroken met wat we eigenlijk zouden willen.
                Telenet plakt een prijs op per zender en zelf stel je je pakket samen naar goesting en budget.
                Zou dat niet ideaal en democratischer zijn?
                Dat zou inderdaad handig zijn.
                Zelf bekijken we hier thuis maar een handvol zenders. Terwijl er gigantisch veel andere beschikbaar zijn waar we dan niets aan hebben.

Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                Dat komt er aan natuurlijk.
                De toekomst is IPTv. Of tv over internet. Je kan dan abonnementen nemen waar ter wereld dan ook.
                Het is een kwestie van tijd om dat in een platform te gieten zoals Netflix nu al gedaan heeft voor films en reeksen.
                Toen ik 10 jaar terug in Finland was bij vrienden, was dat daar al standaard. Tv via internet. Was met een of ander bakje aan pc aangesloten, en dan kon je daar eender welk beeldscherm op aankoppelen. Wat alle mogelijkheden toen waren weet ik niet meer.
                Maar er werd toen gezegd dat dit in de toekomst in België ook zo zou zijn... intussen zijn we 10 jaar verder en spreken we nog steeds over toekomstmuziek.

Ik zal binnen 10 jaar dit topic nog eens bumpen

Comment

Working...
                X