Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kijken jullie hier wel eens....?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: kijken jullie hier wel eens....?

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
    Kan me voorstellen dat zo'n kleine groepen zowel een voordeel als nadeel zijn. Bloedt dat niet snel "leeg"? Daarmee bedoel ik: verval je niet steeds in dezelfde discussie of is er na een tijdje eigenlijk niets meer te zeggen? Stel die vraag heel serieus. Ik stel me zo'n beperkte groep eerder voor als dezelfde vrienden die elkaar aan de toog zien, elke keer over hetzelfde praten, steriele discussies die eigenlijk nooit iets nieuws opleveren.

Ik vraag dit omdat een forum waar ik wel kom dat zich van een ander (groter) afgesplitst heeft dit probleem heeft. Bijna geen nieuwe leden, bijna geen nieuwe threads, heel weinig reacties. kortom een dooie boel. En dat meer dan 2000 leden. Vroeger (voor de splitsing) was er elke dag wel iets. Nu is het voldoende om eens om de week of twee langs te gaan. Langs de andere kant, als je iets heel specifieks nodig hebt dan krijg je daar wel de beste hulp. Dat is ook niet te ontkennen.
    Zou kunnen, maar we zitten op Techno Babbel met een groepje deels gelijk gezinden, maar wel allen van een ander slag,
    daar zit onder andere bv. een A380 piloot, een paar technisch geschoolden elektronica, een schilder enz. kan dus vanalles zijn,
    bedoeling is als iemand met een vraag allerhande zit, dat hij/zij deze in de groep kan stellen.
    Veel technische dingen die nieuw op de markt komen worden er gedeeld, kwestie van wat bij te blijven en mee te zijn met
    nieuwe technologische dingen.

Comment

Working...
    X