Re: Rentalcar.com..., maar!
Ook sleutelverlies is zelfs bij een full omnium nooit gedekt. Dat staat duidelijk in de voorwaarden.
Bij de eerste van mijn buren was hun strandtas gepikt terwijl ze waren gaan zwemmen (op de eerste dag van hun 5-daags verlof). Men is met een takelwagen van ALC gekomen met een andere auto, en heeft de eerste auto meegenomen. Zij moesten een volledig nieuw contract betalen plus het vervoer van de auto's per takelwagen. Heeft hun 350€ gekost voor de eerste auto (Toyota Yaris) en 800€ voor de tweede (VW Polo) inclusief de takelkosten. Een totaal van 1150€ voor 5 dagen is niet mis . Een taxi had veel goedkoper geweest
De tweede buur was haar sleutel verloren net voor ze vertrok. Ik heb haar naar het vliegveld van ALC gebracht en daar moest ze al 200€ betalen voor de sleutel. De auto is pas 4 dagen later hier opgehaald door een lokaal filiaal van de verhuurder. Achteraf heeft men nog eens 400€ van haar Visa rekening gehaald voor het versturen van de reservesleutel naar het lokaal filiaal, het ophalen van de auto, en 4 dagen extra huur.
Het sleutelverlies heeft haar 600€ gekost + een fles Black Label die ze mij eergisteren heeft gebracht. Deze keer hangt haar autosleutel met een kettinkje rond haar nek
De Spaanse autoverzekeraar (GoldCar) beroept zich op de contractvoorwaarden en herhaalde steeds de term "act of negligence". Zelfs haar Zweedse reisverzekering wou niets terugbetalen.
Ook sleutelverlies is zelfs bij een full omnium nooit gedekt. Dat staat duidelijk in de voorwaarden.
Bij de eerste van mijn buren was hun strandtas gepikt terwijl ze waren gaan zwemmen (op de eerste dag van hun 5-daags verlof). Men is met een takelwagen van ALC gekomen met een andere auto, en heeft de eerste auto meegenomen. Zij moesten een volledig nieuw contract betalen plus het vervoer van de auto's per takelwagen. Heeft hun 350€ gekost voor de eerste auto (Toyota Yaris) en 800€ voor de tweede (VW Polo) inclusief de takelkosten. Een totaal van 1150€ voor 5 dagen is niet mis . Een taxi had veel goedkoper geweest
De tweede buur was haar sleutel verloren net voor ze vertrok. Ik heb haar naar het vliegveld van ALC gebracht en daar moest ze al 200€ betalen voor de sleutel. De auto is pas 4 dagen later hier opgehaald door een lokaal filiaal van de verhuurder. Achteraf heeft men nog eens 400€ van haar Visa rekening gehaald voor het versturen van de reservesleutel naar het lokaal filiaal, het ophalen van de auto, en 4 dagen extra huur.
Het sleutelverlies heeft haar 600€ gekost + een fles Black Label die ze mij eergisteren heeft gebracht. Deze keer hangt haar autosleutel met een kettinkje rond haar nek

De Spaanse autoverzekeraar (GoldCar) beroept zich op de contractvoorwaarden en herhaalde steeds de term "act of negligence". Zelfs haar Zweedse reisverzekering wou niets terugbetalen.
Comment