Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ovaal cilinderslot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: ovaal cilinderslot

    dubbel

    Comment


    • #17
      Re: ovaal cilinderslot

      Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
      Wat jij linkt is een slotkast en daar past een cilinderslot in.
      Als je nu gewoon in google op "cilinderslot" en "slotkast" zoekt dan krijg je tig hits (wiki niet meegeteld)
      OK je hebt een overschot aan gelijk, en ik ben een kieken dat ik daar zelfs maar energie wil in steken .

      Comment


      • #18
        Re: ovaal cilinderslot

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        OK je hebt een overschot aan gelijk, en ik ben een kieken dat ik daar zelfs maar energie wil in steken .
        Ik zeg nergens dat je ongelijk hebt...maar,
        Soms snap ik je opmerkingen niet goed.
        De TS vraagt achter een cilinderslot en toont 'n foto erbij. Duidelijker kan het niet imo.
        Jouw antwoord: "Vraag van TS is wel een beetje onduidelijk..."? Terwijl iedereen dat snapt.
        Tot hier toe zie ik geen probleem, maar dan vervolg je dat met "ik kom uit de bouwsector en heb me blauw geërgerd aan mensen..."

        Als ABUS, een onderneming die al bestaat voor je geboren was de benaming cilinders en cilindersloten door elkaar gebruikt in hun teksten.

        ABUS cilinderslot - ontelbaar bewezen beveiliging

        ABUS deurcilinders hebben zich al ontelbare keren bewezen en zijn volgens Duitse en Europese normen geproduceerd. Het assortiment reikt van basiscilinders tot aan integrale hightech-cilindersloten.

        Comment


        • #19
          Re: ovaal cilinderslot

          Ik heb mijn cilinder gevonden, Lecot heeft niet geantwoord op mijn mail, anderen schrijven dat dit een oud type is en nergens meer in productie is, bij "Locs- De Slotenmaker" in Hasselt bestellen ze de cilinder gewoon en begin volgende week mag ik hem gaan afhalen....
          Bedankt voor de inlichtingen en voor Djivan: dat je opmerking niet negatief bedoeld was geloof ik wel, hoor, en voor jou alleen: bij ons wassen ze de ramen......
          Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

          Comment

          Working...
          X