Ik ben intussen al tot 2x toe heel vriendelijk door Telenet verwittigd dat ze deze week "grote werken" gaan uitvoeren in het kader van de "NETWERF" om mijn diensten nóg rapper, sneller, vlugger en razender te maken.
Kortom het soort aanpassingen dat ik eigenlijk niet nodig heb, want waarvan ik het verschil met vroeger toch niet zal merken...
Telenet zal daarvoor de hele week mijn diensten te pas en te onpas onderbreken en woensdag heb ik zelfs van 7:30h tot 18:00h helemaal niks. Noch internet, noch vaste telefoon, noch digitale TV...
Mijn 3- of 4G kan ik wél blijven gebruiken (zeggen ze er even snel bij).
Ze doen er alles aan om één en ander vlot te laten verlopen en danken me voor mijn begrip.
Mijn vraag daarbij is dan de volgende:
Hoe wordt ik voor één en ander gecompenseerd?
Wie zal maw. een eventuele limietoverschrijding van GSM-verkeer en 1GB-4G mobiel vergoeden?
Laat ik daarbij nu even voor het gemak mijn Digitale TV buiten beschouwing...
Een kleine tegemoetkoming/compensatie....ijdele hoop?
Kortom het soort aanpassingen dat ik eigenlijk niet nodig heb, want waarvan ik het verschil met vroeger toch niet zal merken...
Telenet zal daarvoor de hele week mijn diensten te pas en te onpas onderbreken en woensdag heb ik zelfs van 7:30h tot 18:00h helemaal niks. Noch internet, noch vaste telefoon, noch digitale TV...
Mijn 3- of 4G kan ik wél blijven gebruiken (zeggen ze er even snel bij).
Ze doen er alles aan om één en ander vlot te laten verlopen en danken me voor mijn begrip.
Mijn vraag daarbij is dan de volgende:
Hoe wordt ik voor één en ander gecompenseerd?
Wie zal maw. een eventuele limietoverschrijding van GSM-verkeer en 1GB-4G mobiel vergoeden?
Laat ik daarbij nu even voor het gemak mijn Digitale TV buiten beschouwing...
Een kleine tegemoetkoming/compensatie....ijdele hoop?
Comment