Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Navigatie app voor iphone of iPad

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Navigatie app voor iphone of iPad

Ter info :
    HERE is na Google Maps misschien wel de beste navigatie-app voor Android. De app is fijn in gebruik, heeft een fraaie interface en is helemaal gratis. De grootste troef van HERE is echter de mogelijkheid om de app helemaal offline te gebruiken. De app laat je kaarten voor ruim 100 landen opslaan, waardoor HERE ook probleemloos in het buitenland te gebruiken is.

De Android-app is nu van een handige functie voorzien. Het is namelijk mogelijk om routes met anderen te delen. Zo geef je een vriend of vriendin snel een routebeschrijving, maar je kan de functie ook gebruiken om een logboek voor jezelf bij te houden. Hieronder leggen we uit welke stappen je moet doorlopen om een route te delen.
    1.Open HERE op je Android en vul in de zoekbalk bovenin een bestemming in;
    2.Wanneer je op de donkerblauwe balk onderin tikt, zie je de ‘Delen’-knop verschijnen;
    3.Kies voor ‘Deel uw afgelegde route’ om het proces te voltooien.

Comment

Re: Navigatie app voor iphone of iPad

HERE heb ik op mij iPhone zo goed als niet kunnen gebruiken. Is tergend traag en als er al eens iets van een route tevoorschijn kwam, was er dan nog geen spraak begeleiding. Enfin dat is mijn ervaring ermee in Spanje.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
      X