Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Navigatie app voor iphone of iPad

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Navigatie app voor iphone of iPad

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Koop deze maar, die geeft 2A, en dan zal je GSM goed op peil blijven.

Ik heb al een 1A lader gehad, en dan zakt de lading van de batterij nog als je navigeert.

http://www.benl.ebay.be/itm/CHARGEUR...item20f5c49812
    Er steekt er al eentje met twee USB poorten in mijn wagen. Coyote en dergelijke, zie je. Ik zal die dan maar meenemen. Eens kijken of die 2A aankan.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
      Ik gebruik deze Pol: http://www.pdashop.be/product/519775...10400-mah.html - kan zowel Gsm als zwaardere toestellen aan. Werkt perfect en verbazend snel.
      Voor de prijs moet je het echt niet laten.
      Bedankt Ivan, powerbank is gisteren al binnengekomen.Leuk toestel, klein en met interessante afmetingen om mee te nemen.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
        Bedankt Ivan, powerbank is gisteren al binnengekomen.Leuk toestel, klein en met interessante afmetingen om mee te nemen.
        Ben er ook content van, neem hem ook altijd mee voor Ipad en Gsm.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Ben er ook content van, neem hem ook altijd mee voor Ipad en Gsm.
          Een idee hoeveel keer die in staat zou zijn een iPhone of iPad op te laden?
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Een idee hoeveel keer die in staat zou zijn een iPhone of iPad op te laden?
            De Ipad mini 1x volledig, Iphone zeker 3x.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Heb ik ook altijd in de auto liggen.
              Ik zou trouwens niet weten waarvoor die powerbank te gebruiken wanneer je altijd een wagen in de buurt hebt, want het is toch de bedoeling van TS dacht ik om te navigeren in een huurwagen waar geen GPS in zit !?
              Misschien kan die powerbank interessant zijn wanneer je voor dagenlang ergens in de middle of nowhere zit om bepaalde toestellen een paar keer te laden.
              Maar ja in de middle of nowhere heb je misschien ook geen verbinding en kan je weinig of niets uitrichten met een volgeladen iets
              Ik ben nogal graag voorzien van alle accessoires. Nu mijn navigatie app nogal snel mijn iPhone en iPad leegzuigt zal de powerbank misschien niet overbodig zijn. Mijn iPad gebruik ik nl. nogal eens om de krant te lezen en de beurs in de gaten te houden aan de rand van het zwembad in ons vertrouwde vakantiestekje.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

De Ipad mini 1x volledig, Iphone zeker 3x.
                Bedankt Ivan. Zal van pas komen op onze vakantiebestemming.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik mis waarschijnlijk iets, of ik snap het niet, maar wat is nu echt het voordeel van zo'n powerbank op reis of elders.
                  Wanneer je een autolader bij hebt en de lader van je tablet of gsm kan je toch meerdere keren per dag opladen ?
                  Wanneer je rijdt, laadt je op in de auto, wanneer je even halt houdt om wat te drinken of te eten, stop je gewoon je lader en toestel in een stopcontact (nog nooit heeft men er ergens problemen over gemaakt).
                  Als wij een dagje op stap zijn en ik veel foto's maak, dan ga telkens wij iets gaan eten ook mijn batterij van mijn fototoestel bijladen, ook al heb ik nog een reservebatterij.
                  Dat is toch ongeveer hetzelfde als je iPad of iPhone bijladen ?

Allee, die powerbank zie ik mezelf enkel te gebruiken wanneer ik een ganse dag door bossen zou gaan wandelen of in de bergen bvb waar natuurlijk geen stopcontacten zijn, en ik daarbij zo veel op mijn GSM op tablet kijk dat ik onderweg moet bijladen (en dan ga al meer op beide toestellen moeten werken, dan wandelen )... maar anders ???

Voor de prijs moet je het niet laten. Wie kan mij laten weten wat ik niet zie of snap ?

Comment

Voor de prijs moet je het niet laten. Wie kan mij laten weten wat ik niet zie of snap ?
                    Is misschien wel een overbodige luxe, maar heeft een gevoel van veiligheid. En je kan inderdaad op hotel of dergelijke alles elke dag laden, maar je vergeet dat wel eens, dan is het ook meegenomen dat je die prowerbank kan gebruiken. Maar inderdaad je kan met een autolader en gewone 220V lader wel uit de voeten. Nu.., 33 € is nu ook geen ramp hé.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Uiteindelijk geen overbodige luxe dus. Toeval wil nu wel dat het 12v contact in onze huurwagen niet werkt zeker.. Gelukkig was er dus een goed opgeladen powerbank.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Uiteindelijk geen overbodige luxe dus. Toeval wil nu wel dat het 12v contact in onze huurwagen niet werkt zeker.. Gelukkig was er dus een goed opgeladen powerbank.
                        Is altijd het eerste wat ik controleer bij een huurwagen omdat wij altijd onze Garmin SP2610 gebruiken in een huurwagen.
                        Ooit één keer op Corsica een wagen waarbij de sigarenaansteker niet werkte en we kregen onmiddellijk een andere wagen.
                        Inwisselen van de auto was dus ook een optie voor jou . Ik controleer dus wel onmiddellijk, zodat we niet terug naar de luchthaven moeten bollen (alhoewel wij ons verblijf op slechts 29 km van de luchthaven hebben).

Comment

Is altijd het eerste wat ik controleer bij een huurwagen omdat wij altijd onze Garmin SP2610 gebruiken in een huurwagen.
                          Ooit één keer op Corsica een wagen waarbij de sigarenaansteker niet werkte en we kregen onmiddellijk een andere wagen.
                          Inwisselen van de auto was dus ook een optie . Ik contorleer dus wel onmiddellijk, zodat we niet terug naar de luchthaven moeten bollen (alhoewel wij ons verblijf op slechts 29 km van de luchthaven hebben).
                          Tamusement daar.

Comment

Tamusement daar.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Amaai, jij bent er in het echt gelukzak, en mij doet dit dromen .

Comment

Amaai, jij bent er in het echt gelukzak, en mij doet dit dromen .
                                Onze vaste stek al 8 jaar lang. Voor ons dus zowat thuiskomen...
                                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                                X