De vraag is misschien niet zo duidelijk gesteld, maar ik zoek mensen die deze B&W 685 S2 speakers hebben staan, en mij willen informeren over de versterker die ze eraan hebben hangen.
Ik heb namelijk een oude Yamaha Surround versterker en kan me niet van de indruk ontdoen dat ik een beter resultaat zou halen met een goeie standaard stereo versterker.
Ik heb al dat Surround gedoe eigenlijk nooit nodig gehad.
Ik weet het, er zijn al boeken gevuld met het antwoord op soortgelijke vragen,
maar ik wou het graag eens spontaan van mensen horen die identiek dezelfde speakers gebruiken als die van mij.
Dus voor de duidelijkheid:
Ik weet ook dat "klank" voor iedereen anders is. Ik weet dus ook wel dat ik een versterker eerst zal moeten beluisteren voor ik aankoop, maar ik zou terdege willen geďnformeerd zijn voor ik de speciaalzaak binnenstap.
Ik heb namelijk een oude Yamaha Surround versterker en kan me niet van de indruk ontdoen dat ik een beter resultaat zou halen met een goeie standaard stereo versterker.
Ik heb al dat Surround gedoe eigenlijk nooit nodig gehad.
Ik weet het, er zijn al boeken gevuld met het antwoord op soortgelijke vragen,
maar ik wou het graag eens spontaan van mensen horen die identiek dezelfde speakers gebruiken als die van mij.
Dus voor de duidelijkheid:
- Ik hoef echt geen versterker met veel toeters en bellen, veel lichtjes en veel "overbodige" knopjes.
- Wat ik wél wil is een versterker die gedetailleerde, transparante, volle klank aanmaakt, die ook bij laag volume nog genietbaar is.
- Hij moet wel voorzien zijn van een optische ingang en van draadloze Hires. geluidsoverdracht.
Ik weet ook dat "klank" voor iedereen anders is. Ik weet dus ook wel dat ik een versterker eerst zal moeten beluisteren voor ik aankoop, maar ik zou terdege willen geďnformeerd zijn voor ik de speciaalzaak binnenstap.
Comment