Ik vond de voortdurende popups van Avast Free antivirus maar niks en heb toch altijd enige argwaan tegenover "free" (ik weet het, hier zijn enkel positieve meldingen over Avast).
Aangezien zich echter de gelegenheid voordeed om in solden (-50%) Bitdefender Internet Security te kopen (en goede kritieken te lezen), koos ik daarvoor.
Bij de installatie en scans kreeg ik ergens een wizzard voor GoogleChrome en ik heb daar wat ik dacht de veilige keuze gemaakt (weet echter niet meer wat precies, iets met wegschrijven naar Googlechrome of zo). Bitdefender zet nu voor elk zoekresultaat een groen vinkje als de desbetreffende link veilig is.
Ik ervaar intussen soms serieuze haperingen bij youtube video's en bij gebruik van Chrome (haperingen bij intypen). Video's op deredactie.be lijken probleemloos.
Heb Bitdefender support gecontacteerd (moest mijn product key ingeven) en die vragen mij nu (via mail) een support tool te downloaden & installeren en de log door te mailen. Die log (met allicht veel gegevens van mijn pc) staat intussen efkes op mijn desktop (14,2 MB zip file) en ik kreeg die in eerste instantie niet doorgemaild (foutmelding v. Windows livemail "too big").
Nu wordt gevraagd door Bitdefender support team om die via sendspace.com te sturen. Daar ben ik wel even terughoudend voor om 'k weet niet wat van mijn pc op die manier door te sturen. Met reden ?
Aangezien zich echter de gelegenheid voordeed om in solden (-50%) Bitdefender Internet Security te kopen (en goede kritieken te lezen), koos ik daarvoor.
Bij de installatie en scans kreeg ik ergens een wizzard voor GoogleChrome en ik heb daar wat ik dacht de veilige keuze gemaakt (weet echter niet meer wat precies, iets met wegschrijven naar Googlechrome of zo). Bitdefender zet nu voor elk zoekresultaat een groen vinkje als de desbetreffende link veilig is.
Ik ervaar intussen soms serieuze haperingen bij youtube video's en bij gebruik van Chrome (haperingen bij intypen). Video's op deredactie.be lijken probleemloos.
Heb Bitdefender support gecontacteerd (moest mijn product key ingeven) en die vragen mij nu (via mail) een support tool te downloaden & installeren en de log door te mailen. Die log (met allicht veel gegevens van mijn pc) staat intussen efkes op mijn desktop (14,2 MB zip file) en ik kreeg die in eerste instantie niet doorgemaild (foutmelding v. Windows livemail "too big").
Nu wordt gevraagd door Bitdefender support team om die via sendspace.com te sturen. Daar ben ik wel even terughoudend voor om 'k weet niet wat van mijn pc op die manier door te sturen. Met reden ?
Comment