Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wagen huren.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wagen huren.

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht

Auto die wij huurden en waarvan ik denk dat het een Seat Leon is

Ja.., vorig jaar ook al een Seat Leon gehuurd. Van dezelfde groep als VW, dus goed.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

250€ voor een Leon gedurende 12 dagen is een knalprijs!
      Als ik dat vergelijk met die Touran (in aankoop waarschijnlijk amper 2000€ duurder dan een Leon), dan heb ik veel betaald.

Kan je dan voor 400€ geen mooi cabriootje huren? Als je daar met 2 in zit moet je die koffers toch kwijt geraken zeker.

Comment

Let op dat de persoon die boekt, ook eerste bestuurder is én betaalt met kredietkaart op zijn naam. Anders ben je gejost.
        Heb al slechte ervaringen gehad met Avis en Europcar.
        Wanneer er iemand anders rijdt dan de persoon die geboekt of betaald heeft, moeten ze plots een ander contract opmaken, of moet die persoon een kredietkaart hebben, zoniet moet je 80 € extra dokken, etc... ze vinden altijd wel iets om je in 't zak te zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
          Let op dat de persoon die boekt, ook eerste bestuurder is én betaalt met kredietkaart op zijn naam. Anders ben je gejost.
          Heb al slechte ervaringen gehad met Avis en Europcar.
          Wanneer er iemand anders rijdt dan de persoon die geboekt of betaald heeft, moeten ze plots een ander contract opmaken, of moet die persoon een kredietkaart hebben, zoniet moet je 80 € extra dokken, etc... ze vinden altijd wel iets om je in 't zak te zetten.
          Volgens mij is dat niet 'in 't zak zetten, want op elke contract dat ik via internet geregeld heb, en ook deze die ik ter plaatse regel, wordt en werd me altijd gevraagd of er een tweede chauffeur is.
          Indien ja, dan betaal je extra, vraag me niet waarom, maar dat is bij elke maatschappij zo.

In 't zak zetten probeerden ze wel elke keer wanneer wij een wagen wilden huren in Ierland.
          Daar stelden ze (verschillende maatschappijen) altijd voor om de tank te vullen (tegen betaling natuurlijk) en je mocht de wagen met een lege tank terugbrengen... , wie kan dat ??
          Slechts na lang aandringen aanvaardden ze dat ik de wagen met een volle tank mee nam, zonder er voor te betalen natuurlijk, en met een volle tank terug bracht (wat bij de meeste verhuurbedrijven gebruikelijk is.
          In Ierland was dit blijkbaar niet gebruikelijk, tot ik hen diets maakte dat ze het contract (dat je natuurlijk nog niet tekent) mochten verscheuren en je naar de buur (op de luchthaven) zou gaan. Dan kon het plots wel.

Ik heb hier nog een paar voorbeelden gevonden van auto's, nou ja auto's , die wij huurden op Cyprus (die ene heeft zelfs geen embleem vooraan, waarschijnlijk eentje zonder merk .
          Met veel goeie wil en met een schoentrekker pasten wij er toch in. Maar die waren dan ook spotgoedkoop.
          Daar moeten ze ook niet groot zijn omdat we met onze valiezen van en naar de luchthaven gebracht worden met een bus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Volgens mij is dat niet 'in 't zak zetten, want op elke contract dat ik via internet geregeld heb, en ook deze die ik ter plaatse regel, wordt en werd me altijd gevraagd of er een tweede chauffeur is.
            Indien ja, dan betaal je extra, vraag me niet waarom, maar dat is bij elke maatschappij zo.
            Het gaat niet noodzakelijk om een 'tweede' chauffeur.
            Stel: ik boek een huurwagen. Mijn vrouw rijdt, als eerste chauffeur, zo opgesteld in het contract. Ik betaal alles meteen op internet via mijn kaart (vrouw heeft geen kaart).
            Ter plaatse aan de balie maakt men een probleem: "de betaler moet rijden... blabla", probleem 2: "de chauffeur heeft geen kredietkaart?". Dan willen ze dat ik tweede chauffeur ben en extra betaal, etc... Ze hebben ons ooit eens een volledig nieuw contract opgesteld en ons opnieuw de hele som laten betalen die we al hadden betaald (> 500 euro toen).
            Nadien heel wat heen-en-weer gebeld en gemaild met de firma en andere instanties, kwam niets uit de bus...
            Tot plots, anderhalf jaar later, Avis ons het dubbel betaalde geld terugstortte, zonder enige nota erbij. Wellicht hadden ze in hun boekhouding eens opgekuisd...

En ik ben niet de enige, ik ken nog mensen die soortgelijke dingen meemaakten. Enfin, betaald is toch betaald. Wat is het probleem? Alles is tevoren mooi aangeduid wie er rijdt, met identiteitsbewijs erbij etc...

Comment

Hier goede ervaringen met sunnycars. Ze hebben per land hun eigen verhuur bedrijven.

mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Wagen huren.

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                250€ voor een Leon gedurende 12 dagen is een knalprijs!
                Als ik dat vergelijk met die Touran (in aankoop waarschijnlijk amper 2000€ duurder dan een Leon), dan heb ik veel betaald.

Kan je dan voor 400€ geen mooi cabriootje huren? Als je daar met 2 in zit moet je die koffers toch kwijt geraken zeker.
                Ja Tommie, wij zijn geen cabrio rijders meer. Mijn vrouw heeft er 22 jaar een gehad en die was meer dicht dan open. Bovendien, in vlakke zon is dit niet zo aan te raden en de huurwagen staat toch voor 90% op de parking van het hotel hoor.
                Last edited by enero; 4 september 2015, 09:32.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                X