Hey actieve forumlezers.
Tijd voor even mijn ondervinding op scherm te zetten.
Ik wil niet dat dit uit de hand loopt en ondoordachte antwoorden kunnen we allemaal missen.
Dit is echter een poging om terug een positieve wind erin te krijgen.
Ik merk dat tijdens de feedback dat men geeft de reacties dikwijls uit de hand lopen (ben hier ook schuldig aan) zie foto laurien?
Ik heb het daar ook al eens ter vermelding gebracht.
Wat is nu feedback:
Feedback is eigenlijk terugkoppelen naar het doel vanwaar je start en bekijken hoe het verloop er van gegaan is tot het bekomen van een resultaat.
Echter is dit soms ver zoek en wil ik via hier een oproep doen aan iedereen om je eigen bevindingen te verklaren.
Daar gaat het toch over in dit forum in geval van beoordeling:
Ik merk ook dat er hier verschillende mensen persoonlijke mini oorlogjes uitvechten.
Het is menselijk dat je niet met iedereen kan overeenkomen maar hou het fatsoenlijk hé.
Je kan het is niet eens zijn met een bepaalde opname die gemaakt is of een reactie. maar verklaar je dan nader.
Een geschreven woord kan je in je hoofd op 100 verschillende manieren opzeggen en met verschillende klank kleur.
Dit is een valkuil waar iedereen zich bewust van moet zijn.
Als je de persoon in kwestie niet kent kan iets negatiever klinken in je hoofd dan het uiteindelijke doel.
Vandaar "Algemene oproep"
Verklaar je nader. wees niet te gierig met feedback
Wat zijn jullie bedenkingen? "maar denk eraan hou het in stijl hé"
Mvg
Bert
Tijd voor even mijn ondervinding op scherm te zetten.
Ik wil niet dat dit uit de hand loopt en ondoordachte antwoorden kunnen we allemaal missen.
Dit is echter een poging om terug een positieve wind erin te krijgen.
Ik merk dat tijdens de feedback dat men geeft de reacties dikwijls uit de hand lopen (ben hier ook schuldig aan) zie foto laurien?
Ik heb het daar ook al eens ter vermelding gebracht.
Wat is nu feedback:
Feedback is eigenlijk terugkoppelen naar het doel vanwaar je start en bekijken hoe het verloop er van gegaan is tot het bekomen van een resultaat.
Echter is dit soms ver zoek en wil ik via hier een oproep doen aan iedereen om je eigen bevindingen te verklaren.
Daar gaat het toch over in dit forum in geval van beoordeling:
Ik merk ook dat er hier verschillende mensen persoonlijke mini oorlogjes uitvechten.
Het is menselijk dat je niet met iedereen kan overeenkomen maar hou het fatsoenlijk hé.
Je kan het is niet eens zijn met een bepaalde opname die gemaakt is of een reactie. maar verklaar je dan nader.
Een geschreven woord kan je in je hoofd op 100 verschillende manieren opzeggen en met verschillende klank kleur.
Dit is een valkuil waar iedereen zich bewust van moet zijn.
Als je de persoon in kwestie niet kent kan iets negatiever klinken in je hoofd dan het uiteindelijke doel.
Vandaar "Algemene oproep"
Verklaar je nader. wees niet te gierig met feedback
Wat zijn jullie bedenkingen? "maar denk eraan hou het in stijl hé"
Mvg
Bert
Comment