Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lid worden...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Lid worden...

    Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
    Digitale versie ? Link ?

    Een preview van een tiental blz. wel, maar het hele magazine ?

    Plus, als mijn terrastafeltje wiebelt, kan ik dan zo'n digitale versie onder een van de poten steken ?
    Je kan misschien even naar de krantenwinkel en daar de shoot volledig uit lezen, desnoods in een paar bezoeken zodat het minder op valt ?
    En voor je terrastafeltje kan je ofwel drie poten in korten (wel de juiste) of de krant van de gebuur even vragen.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #77
      Re: Lid worden...

      Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
      Je kan misschien even naar de krantenwinkel en daar de shoot volledig uit lezen, desnoods in een paar bezoeken zodat het minder op valt ?
      En voor je terrastafeltje kan je ofwel drie poten in korten (wel de juiste) of de krant van de gebuur even vragen.
      Ligt ook in elke bib hé Wim, en daar mag het opvallen als je een tijdschrift in één keer uitleest .

      Comment


      • #78
        Re: Lid worden...

        ...gierig is nog te royaal....

        Comment


        • #79
          Re: Lid worden...

          Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
          ...gierig is nog te royaal....
          Wie bedoel je hiermee ? Ik zie alvast dat er recent een "blauwe bol" verschenen is bij o.a.Verseg (na een paar sabbatjaren) en bij Djivan.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #80
            Re: Lid worden...

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Wie bedoel je hiermee ? Ik zie alvast dat er recent een "blauwe bol" verschenen is bij o.a.Verseg (na een paar sabbatjaren) en bij Djivan.
            Als ik iemand zou viseren had ik wel een quote gebruikt!
            Ik vond het grappig en in lijn met de vorige commentaren...
            Last edited by Dpix; 15 januari 2016, 11:04. Reden: typo

            Comment


            • #81
              Re: Lid worden...

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Ligt ook in elke bib hé Wim, en daar mag het opvallen als je een tijdschrift in één keer uitleest .
              Ja, maar dan moet je wel een paar dagen, weken wachten bij het verschijnen van een nieuwe uitgave. En als het gratis kan, wil ik dat steeds asap.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #82
                Re: Lid worden...

                Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                Ja, maar dan moet je wel een paar dagen, weken wachten bij het verschijnen van een nieuwe uitgave. En als het gratis kan, wil ik dat steeds asap.
                Bwa, als je iemand heel goed kent die in de bib werkt, en als dat dan nog toevallig mijn wederhelft is, en die labelt Shoot onmiddellijk bij het binnenkomen en die houdt het dan ook nog achter de hand tot ik binnenstap.....dan valt dat heus wel mee hoor, en wie weet lees ik het misschien nog rapper als jij .
                En ik weet het, normaal mag je het laatste tijdschrift nooit meenemen naar huis, maar ook dat ziet men voor mij door de vingers .
                Alhoewel het niet hoeft dat rap rap, want alles is vandaag de dag reeds asap...
                Last edited by Guest17; 16 januari 2016, 06:45.

                Comment


                • #83
                  Re: Lid worden...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                  Als ik iemand zou viseren had ik wel een qoute gebruikt!
                  Ik vond het grappig en in lijn met de vorige commentaren...
                  Ofwel "...blind is nog te royaal....", stekeblind dan maar (en dan nog op een fotoforum aanwezig zijn) .

                  Maar nogmaals, ik doe het (na twee sabbatjaren) gewoon om BD te steunen, voor niks anders, ook niet voor Shoot, of flitsset, of SD's of of of of...
                  Last edited by Guest17; 15 januari 2016, 09:47.

                  Comment


                  • #84
                    Re: Lid worden...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Bwah, als je iemand heel goed kent die in de bib werkt, en als dat dan nog toevallig mijn wederhelft
                    Tezju, ik heb het altijd gedacht dat we beiden (Mijne helft en de werderhelft) een verkeerd werk hadden, hebben ...
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #85
                      Re: Lid worden...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                      Tezju, ik heb het altijd gedacht dat we beiden (Mijne helft en de werderhelft) een verkeerd werk hadden, hebben ...
                      Dat weet ik nog zo niet hoor, want mijn wederhelft doet het gratis... vrijwilligerswerk weet je wel.
                      Het "voordeel" daarvan is dat je enkel kosten hebt en geen baten...buiten de voldoening natuurlijk en dat we eens een tijdschrift/boek kunnen lezen voor iemand anders het in handen krijgt, en dat de uitleentermijn onbeperkt is voor ons, en dat we gratis CD's en DVD's kunnen lenen, en dat we gratis boeken van andere bib's kunnen laten overkomen, en..... tiens, als ik het goed bekijk toch nog wat kleine baten dus .
                      Last edited by Guest17; 15 januari 2016, 10:05.

                      Comment


                      • #86
                        Re: Lid worden...

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Ik zie alvast dat er recent een "blauwe bol" verschenen is bij o.a.Verseg (na een paar sabbatjaren) en bij Djivan.
                        Ja en?
                        Ik heb jaren bijgedragen omdat ik ook af en toe een SD volgde ... tot plotse problemen met de gezondheid daar anders over besliste en fotografie eerder een hel werd dan ontspanning.
                        Mijn verzorging heeft me een klein fortuin gekost aan supplementen en medicatie.
                        Soms moet men wat keuzes maken in de uitgaven.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #87
                          Re: Lid worden...

                          Mensen toch, moet je nu achter alles "iets" gaan zoeken ? Ik zie gewoon bij twee mensen terug een "bol" verschijnen en citeer dat in dit "lid worden" topic.
                          Dus, er zijn bollen die verdwijnen, die verschijnen, en er zijn er die na een paar jaar terug verschijnen.
                          Het waarom van de afwezigheid is een privé zaak. Ik heb toch nooit gevraagd waarom je ooit (tijdelijk) ophield vzw lid te zijn ?
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #88
                            Re: Lid worden...

                            Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                            Je kan misschien even naar de krantenwinkel en daar de shoot volledig uit lezen, desnoods in een paar bezoeken zodat het minder op valt ?
                            En voor je terrastafeltje kan je ofwel drie poten in korten (wel de juiste) of de krant van de gebuur even vragen.
                            Naast de kwestie.

                            Als iemand schrijft dat je ook de digitale versie kan lezen van het blad als je naar de website gaat, dan veronderstel ik dat het om het hele blad gaat, niet om een preview van 12 bladzijden.

                            Maw. de informatieverstrekker (Verseg) had het verkeerd voor, je kan NIET online de digitale versie van SHOOT lezen op hun website. (misschien wel als je een abo. hebt).

                            En dat terrastafeltje ... dat is humor, sommigen onbekend blijkbaar.

                            Verdomme, met al dat gelees en geschrijf ben ik toch wel te laat om het aanbod aan te nemen ... dju dju dju toch ... maar ach, 1 SHOOT gelezen en je hebt ze allemaal gelezen ... staan die halftamme nederlandse vossen er weer in ?

                            Comment


                            • #89
                              Re: Lid worden...

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Mensen toch, moet je nu achter alles "iets" gaan zoeken ?
                              Ik zal er in het vervolg dan van uitgaan dat je postings nutteloos zijn.

                              Weer hetzelfde ... ook jij neemt dit weer eens persoonlijk en/of verwijtend op.
                              Iets quoten is niet altijd slecht bedoeld.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • #90
                                Re: Lid worden...

                                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Ik zal er in het vervolg dan van uitgaan dat je postings nutteloos zijn.

                                Weer hetzelfde ... ook jij neemt dit weer eens persoonlijk en/of verwijtend op.
                                Iets quoten is niet altijd slecht bedoeld.
                                Meestal, om niet te schrijven altijd, is dit zo, maar dat wordt dan vergoelijkt door een knipoog... soms wel met vier knipogen.

                                Comment

                                Working...
                                X