Sorry, 't was natuurlijk op dinsdag. Heb het eens bekeken, maar ken deze dame (groep) en liedje niet.
En er kwam niets over op het scherm.
Heb er de Shazam en Soundhound apps eens opgezet, maar die herkennen het jammer genoeg ook niet.
Rudi
Sorry, 't was natuurlijk op dinsdag. Heb het eens bekeken, maar ken deze dame (groep) en liedje niet.
Heb er de Shazam en Soundhound apps eens opgezet, maar die herkennen het jammer genoeg ook niet.
Rudi
kan je het stukje eens op dropbox of zo zetten? (eventueel filmen met gsm of fototoestel)
Rudi
Kan je daar geen stukje van opnemen via je smartphone in mp3 en hier...enz?
Dat is nu al de 2de maal dat er iemand hetzelfde juist voor mij post...ik begin traag te worden
Een ander Zweeds groepje dat tegenwoordig ook nogal "in" is -denk bv aan de TV reclame voor de Renault Captur- is First Aid Kit. In het nummer "My silver lining" (gebruikt voor de TV-spot) zit een hele mooie "oo ooo oooo".
De topcollectie van... [all]
Dinsdag 28 juli 2015, 17:05 | één (Kanaal : 1)
''n Paljaske van ne vent' (Echo, 1967) 'Oeka'ndana' (Hit Hit Hoera, 1981) 'Bij de rijkswacht' (35 jaar Strangers, 1987) ''k Hem geblet' (Hit Hit Hoera, 1982) 'Sirtaki' (Hit Hit Hoera, 1981) ''k zen zo gere polies' (Reveillon, 1986) 'Den bompa' (Moet Kunnen, 1989) 'Schele Vanderlinde' (Signalement, 1979) 'Handjes draaien' (35 jaar Strangers, 1987).
opa
Ik kan niet fotograferen daarom moet ik Photoshop leren.
Member of Han Fan Clan
De topcollectie van... [all]
Dinsdag 28 juli 2015, 17:05 | één (Kanaal : 1)
''n Paljaske van ne vent' (Echo, 1967) 'Oeka'ndana' (Hit Hit Hoera, 1981) 'Bij de rijkswacht' (35 jaar Strangers, 1987) ''k Hem geblet' (Hit Hit Hoera, 1982) 'Sirtaki' (Hit Hit Hoera, 1981) ''k zen zo gere polies' (Reveillon, 1986) 'Den bompa' (Moet Kunnen, 1989) 'Schele Vanderlinde' (Signalement, 1979) 'Handjes draaien' (35 jaar Strangers, 1987).
opa
allemaal liedjes van de Strangers. Het gaat over hetgeen er juist achter kwam in 'Clips'
Comment