Is BD gehackt? In het topic " Bellegingen verwachte opbrengst / blootstelling" zijn hyperlinks aangemaakt waarachter reclame zit voor beleggingen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wat gebeurt hier?
Collapse
X
-
-
Re: Wat gebeurt hier?
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtIs BD gehackt? In het topic " Bellegingen verwachte opbrengst / blootstelling" zijn hyperlinks aangemaakt waarachter reclame zit voor beleggingen.
-
Ik ook niet
mirDe opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/
Comment
-
-
Het zit duidelijk niet bij BD maar op je eigen PC.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtHet zit duidelijk niet bij BD maar op je eigen PC.Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtKlopt Maurice, nu dit nog weg krijgen. Wie weet raad?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtKlopt Maurice, nu dit nog weg krijgen. Wie weet raad?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk berichtAangezien mac-eigenaars altijd roepen dat appelen geen last hebben van beestjes gewoon een nieuwe kopen.Wat heeft dat er mee te maken?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtHuh??Wat heeft dat er mee te maken?
Comment
-
Voilà, malwarebytes de rotte appelen uit mijn fruitkist laten verwijderen en alles blijkt weer in orde.
Ik denk dat ik de beestjes hebben binnen gehaald bij de installatie van Firefox. Zou ik normaal gezien niet doen, maar één bepaalde website die ik voor mijn hobby genealogie veelvuldig gebruik, werd gedurig onderbroken. Met FF niet, maar ik heb FF toch maar verwijderd en zal moeten zoeken naar een andere oplossing.
Bedankt voor de hulp!!!
A propos fhuppel, als je mij één keer kan pakken op het roemen van Apple, trakteer ik jou met een drankje naar keuze. Voorlopig zal je het met azijn moeten doen.Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk berichthij zegt dat hij een fruitkist heeft, dus ik concludeerde dat het een Apple is.
Tja, genoeg info geven als je oplossingen vraagt is niet iedereen gegeven.
Eigenlijk zou je standaard toch OS, browser en wat basic info over plugins/anti virus/anti malware moeten meegeven.
Zoeken op "Text Enhance" en "apple" zal al een hoop oplossingen geven. Het gaat om adware (ook voor fruitvliegen dus)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtIk denk dat ik de beestjes hebben binnen gehaald bij de installatie van Firefox.
Comment
Comment