Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Hier ook een serieuze bevalling... Volgende maand komen ze beneden de Daikin hangen wegens nergens eerder voorradig.
Ik heb 10 installateurs gecontacteerd sinds december vorig jaar.
Ondertussen bevestiging gekregen dat er terug toestellen beschikbaar beginnen te komen. (Panasonic eveneens niet voorradig)
Laat weten hoe het bevalt.. Ook de Wifi module genomen?
Hier ook een serieuze bevalling... Volgende maand komen ze beneden de Daikin hangen wegens nergens eerder voorradig.
Ik heb 10 installateurs gecontacteerd sinds december vorig jaar.
Ondertussen bevestiging gekregen dat er terug toestellen beschikbaar beginnen te komen. (Panasonic eveneens niet voorradig)
Laat weten hoe het bevalt.. Ook de Wifi module genomen?
Groeten,
Bart
Ja, ook die module.
De mannen vertelden me dat nu (januari -februari-maart) vroeger een kalme periode was, en dat ze toen vooral onderhoud deden, maar dat er nu geen "kalme periodes" meer zijn. Ze installeren gewoon heel het jaar door.
Wij hebben onze bestelling vorig jaar in de grote vakantie geplaatst, en om 7:45 stonden ze hier.
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Wel zeggen dat je zelf de installatieperiode koos en het niet zo lang wachten was.
Staat er toch? Ik denk dat we in augustus 2018 hebben toegezegd, en dan natuurlijk in de verre toekomst ( maart 2019) een datum hebben geprikt. Ik ga er dan van uit als je meer dan een half jaar op voorhand besteld, ze de toestellen wel voor jou reserveren
Tijdens een hittegolf wil iedereen airco, maar wie zijn gezond verstand gebruikt weet dat dit quasi onmogelijk is.
Tekorten kunnen echter altijd voorkomen, en als het bij meerdere merken tegelijkertijd voorkomt is dit natuurlijk niet zo prettig. Maar het is nog geen zomer, dus we hebben nog wat tijd
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa CentauriBekijk bericht
Ja, ook die module.
De mannen vertelden me dat nu (januari -februari-maart) vroeger een kalme periode was, en dat ze toen vooral onderhoud deden, maar dat er nu geen "kalme periodes" meer zijn. Ze installeren gewoon heel het jaar door.
Wij hebben onze bestelling vorig jaar in de grote vakantie geplaatst, en om 7:45 stonden ze hier.
Hier in Spanje bestel je airco's van eender welk merk (ook Daikin en Carrier) en die worden binnen de 2 dagen geplaatst.
De meeste installateurs werken ook op zaterdag (aan hetzelfde tarief als in de week).
Bij ons waren de koperen leidingen en de stroomkabels al voorzien tijdens de nieuwbouw.
Plaatsing van 3 binnen-en buitenunits heeft inclusief vacumeren 3,5 uur geduurd.
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa CentauriBekijk bericht
Staat er toch? Ik denk dat we in augustus 2018 hebben toegezegd, en dan natuurlijk in de verre toekomst ( maart 2019) een datum hebben geprikt. Ik ga er dan van uit als je meer dan een half jaar op voorhand besteld, ze de toestellen wel voor jou reserveren
Tijdens een hittegolf wil iedereen airco, maar wie zijn gezond verstand gebruikt weet dat dit quasi onmogelijk is.
Tekorten kunnen echter altijd voorkomen, en als het bij meerdere merken tegelijkertijd voorkomt is dit natuurlijk niet zo prettig. Maar het is nog geen zomer, dus we hebben nog wat tijd
Wie uw situatie niet kent, die zou uit uw zin kunnen opmaken dat je zo lang “moest” wachten, daarom even aangevuld dat het uw keuze was. [emoji6]
Die tekorten komen bijna elk jaar terug, niet enkel dit jaar, vorig jaar, maar ook tien jaar of vijftien jaar geleden al.
Telkens het eens wat warm is, dan piekt de verkoop.
Wie uw situatie niet kent, die zou uit uw zin kunnen opmaken dat je zo lang “moest” wachten, daarom even aangevuld dat het uw keuze was. [emoji6]
Die tekorten komen bijna elk jaar terug, niet enkel dit jaar, vorig jaar, maar ook tien jaar of vijftien jaar geleden al.
Ja dat zal wel, de mensen zijn vorige zomer nog niet vergeten.
Maar de werkman en zeiden dat dit toch al een aantal jaren zo was.
Dat is inderdaad zo, dat is ons ook enkele jaren bevestigd geweest.
Comment