Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kreeg u ook liever MEER mobiel internetvolume dan 10000 SMS'en

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kreeg u ook liever MEER mobiel internetvolume dan 10000 SMS'en

Bedoel je niet 100GB?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk bericht
      Bedoel je niet 100GB?
      Ter info wat ik zie op 'mijn telenet'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Ter info wat ik zie op 'mijn telenet'

Yep 100gig. Het punt is geen komma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk bericht
          Yep 100gig. Het punt is geen komma.
          Dan ga ik rap corrigeren .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Het zou zelfs het net misschien minder belasten, want nu probeer je tenslotte zoveel als mogelijk van je 30 dagen volume op te souperen in die 30 dagen, terwijl je het anders misschien zou verdelen over bv. anderhalve of twee maand of nog langer.
            Dat is net het probleem ... tot het uiterste opsouperen en dan verbaasd zijn dat ze limieten opleggen.
            Ik gebruik gewoon wat me nodig lijkt te gebruiken ... is het pakket niet opgebruikt, dan is dat niet opgebruikt.
            Waarom zou je de laatste dag(en) plots maar gaan verbruiken enkel en alleen maar om het op te hebben?
            Ge hebt er recht op, maar het is belachelijk om er daarvoor energie in te steken.

Hier staat 4G altijd op, dag en nacht ... maar die schakelt over naar WiFi als ik thuis ben natuurlijk.
            Zoals eerder al eens aangekaart haal ik hiermee alle mails op van verschillende mailboxen, zowel privé als professioneel, zoek ik eens iets op wanneer nodig en kijk echt naar niets wat verbruik betreft.
            Het is de laatste tijd zelden dat ik aan 500MB kom per maand en het is niet dat ik ernaar moet zien want heb recht op 5GB per maand.
            Het data verbruik is puur volgens behoefte, niet volgens "hebben wat ik hebben kan".
            Voor de rest is er de PC ... daar kan ik op surfen zoveel als ik wil.
            Een smartphone is nog altijd een toestel als hulpmiddel voor onderweg.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Uitleg Verseg : +1
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Waarom zou je de laatste dag(en) plots maar gaan verbruiken enkel en alleen maar om het op te hebben?
                Ik had het kunnen denken dat ik gecounterd zou worden.....

Thuis zit ik natuurlijk ook op Wifi. En bij mijn zoon ook als we op bezoek zijn. En op hotel ook als we op reis zijn.

Ik doe zeker geen moeite om mijn 1 GB op te krijgen per maand, tegenwoordig nog rond de 300MB verbruik. Maar ik kan me inbeelden dat sommigen dat wél zullen doen en daarom schreef ik dat zo'n handelswijze waarschijnlijk een zwaardere belasting voor het GSM netwerk is dan je toelaten je data te spreiden over een langere tijd.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
                X