Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

basic smartphone of tablet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: basic smartphone of tablet

Ook net aangeschaft ter vervanging van een Samsung S3 mini

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
      Ook net aangeschaft ter vervanging van een Samsung S3 mini
      En als ik mijn 2 jongste geloof, dan zijn die allebei zééér tevreden over de Moto G.
      De ene heeft de laatste versie, de andere het model van ca 1,5 jaar geleden.

Robuuste telefoon met goede prestaties.
      Als ik geen iPhone aan een prijsje had gevonden had ik dat ook gekocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        En als ik mijn 2 jongste geloof, dan zijn die allebei zééér tevreden over de Moto G.
        De ene heeft de laatste versie, de andere het model van ca 1,5 jaar geleden.

Robuuste telefoon met goede prestaties.
        Als ik geen iPhone aan een prijsje had gevonden had ik dat ook gekocht.
        De reden van mijn keuze was gelijkaardig: mijn zoon heeft het 3G model rond de jaarwisseling aangekocht en is er nog steeds zeer tevreden over.

Comment

Let op met te goedkope,smartphones.
          Mijn dochter heeft ooit een Hauwei gekocht van 110€.
          Die was zo traag en liep continu vast, zelfs gewoon om SMSjes te versturen.
          We hebben die in garantie teruggebracht, maar terug gekregen met de melding dat alles OK was. Die.ligt hier nu in de kast en is onverkoopbaar tenzij voor 10€ of zo.

Als je een smartphone koopt, geef er dan minstens 200€ aan uit.
          raar ik heb al bijna een jaartje een Huawei G6 4G en nog nooit problemen mee gehad dat die te traag is of vast hangt
          en ik gebruik deze toch vrij veel

daar tegen de iphone van mijn vriendin een 4g die heeft al wel eens vast gehangen en die batterij gaat minder lang mee dan mijn toestel

Comment

En één van de eerste reacties die ik bij Coolblue lees is: traag, blokkeert,... etc.

The joy of a low price is shorter than the frustration on bad quality.

Je koopt wat je wil, maar ik geloof niet in te goedkope smartphones.
            Een model dat algemeen goede beoordelingen krijgt is de Moto G. (vanaf 148€ bij Amazon)
            De levensduur van een smartphone reken ik op 2 à 3 jaar, of ie nu goedkoop of duur is.
            Topmodellen hooguit 4 jaar, waarna ze hopeloos verouderd zijn.
            Smartphones zijn geen goede beleggingen.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Hangt er wat van af.

Mijn dochter heeft ca 1,5 jaar geleden een iPhone 4S gekocht (nieuw).
              Die werkt nog perfect, en ik vind die niet "hopeloos" verouderd. Zal zelfs de nieuwste update nog ondersteunen.

Ik heb een iPhone 5 gekocht 2dehands van 2 jaar oud. Vind ik niet verouderd.

Er is altijd een verschil tussen verouderd en "ondersteunt de laatste snufjes..."

Comment

Working...
              X