Dat je zucht kan alleen maar betekenen dat je diagonaal gelezen hebt of alleen leest wat je wil lezen.
kan je me dan zeggen wat ik mis begrepen heb.
Ik lees dit: Veel succes als je in een laptop (of merk-pc) koelpasta gaat vinden. Ik toon je een merk-pc met koelpasta.
Een andere van je zinnen is: "En als dat in het begin goed aangebracht werd, dan blijft dat ook goed." In diezelfde foto zie je verharde koelpasta en wordt gezegd dat bij de meeste merkpc's het juist niet goed wordt aangebracht, want bandwerk.
Google je op verharde koelpasta ga je tig merkpc's en laptops vinden met dit probleem.
Dus naar mijn onvolmaakte inziens heb ik je stelling weerlegd. Namelijk koelpasta komt wel veel voor en verduurt mettertijd. Maar ik ben natuurlijk niet perfect en begrijp soms zelfs mijn eigen vrouw niet, dus mijn excuses als ik naast de kwestie praat.
Ieg TS heeft aangegeven van toch een nieuwe laptop te willen dus heeft de discussie ook geen zin.
. Dus naar mijn onvolmaakte inziens heb ik je stelling weerlegd. Namelijk koelpasta komt wel veel voor en verduurt mettertijd. Maar ik ben natuurlijk niet perfect en begrijp soms zelfs mijn eigen vrouw niet, dus mijn excuses als ik naast de kwestie praat.
Ik heb niet beweerd dat het nooit gebruikt werd, het deel dat je overslaat in mijn reactie is "Is in de meeste gevallen bijna altijd zo een stickertje (meestal zwart) dat er voor gebruikt wordt.
Echte pasta is dat meestal niet.".
Dus ja, ik weet dat dit bij sommigen wel gebruikt wordt.
Maar verde haalt men met de foto's op die sites enkel koelpasta aan dat uiteengetrokken werd door demontage van de koeler, dat bewijst niet dat die slecht was wanneer alles gemonteerd was.
Je kan het vergelijken met de cylinderkoppakking van een wagen.
Als je deze demonteert, dan is deze gegarandeerd stuk, wat niet betekent dat die ervoor problemen vertoonde.
Ik heb niet beweerd dat het nooit gebruikt werd, het deel dat je overslaat in mijn reactie is "Is in de meeste gevallen bijna altijd zo een stickertje (meestal zwart) dat er voor gebruikt wordt.
Echte pasta is dat meestal niet.".
Dus ja, ik weet dat dit bij sommigen wel gebruikt wordt.
Maar verde haalt men met de foto's op die sites enkel koelpasta aan dat uiteengetrokken werd door demontage van de koeler, dat bewijst niet dat die slecht was wanneer alles gemonteerd was.
Je kan het vergelijken met de cylinderkoppakking van een wagen.
Als je deze demonteert, dan is deze gegarandeerd stuk, wat niet betekent dat die ervoor problemen vertoonde.
het was je eerste zin die een totaal andere gevoelswaarde gaf. Maar goed. Nu begrijp ik beter wat je bedoelde. Internet: het blijft toch een lastig medium.
het was je eerste zin die een totaal andere gevoelswaarde gaf. Maar goed. Nu begrijp ik beter wat je bedoelde. Internet: het blijft toch een lastig medium.
Het is dat men weinig gevoel kan leggen in getypte tekst en dat alles wat anders over komt.
Bij een gewoon gesprek kan men direct ingrijpen als men ziet dat de andere het anders gaat interpreteren, op een forum of via e-mail is ondertussen de reactie al gepost. [emoji1]
FWIW ... als je die oude laptop wil laten nakijken ... men weet maar nooit
Dit zou ik misschien durven aanraden ? Ik ben van plan om daar de Asus laptop van mijn zoon te laten herstellen (connector oplader naar de filistijnen)
zie item #1
(ik denk dat dit de vroegere "tweetwee-hersteldienst" is) http://www.kundig.be/computer-herstellen.html
FWIW ... als je die oude laptop wil laten nakijken ... men weet maar nooit
Dit zou ik misschien durven aanraden ? Ik ben van plan om daar de Asus laptop van mijn zoon te laten herstellen (connector oplader naar de filistijnen)
zie item #1
(ik denk dat dit de vroegere "tweetwee-hersteldienst" is) http://www.kundig.be/computer-herstellen.html
Even een update ...
De "oude" draait nog steeds (gelukkig).
Ik heb een nieuwe ASUS (specificaties zoals in het eerste topic) besteld bij mijn lokale fotoboer/computerboer (dezelfde ) aan "zeker zo goede voorwaarden" ...
Levering donderdag aanstaande. Dit model van Asus is splinternieuw en pas sinds deze week beschikbaar.
Ik weet weer wat doen voor een paar dagen.
Allemaal bedankt voor de feedback.
Even een update ...
De "oude" draait nog steeds (gelukkig).
Ik heb een nieuwe ASUS (specificaties zoals in het eerste topic) besteld bij mijn lokale fotoboer/computerboer (dezelfde ) aan "zeker zo goede voorwaarden" ...
Levering donderdag aanstaande. Dit model van Asus is splinternieuw en pas sinds deze week beschikbaar.
Ik weet weer wat doen voor een paar dagen.
Allemaal bedankt voor de feedback.
jaja
veel plezier ermee!
maar dat zal wel lukken met al die vrije tijd dat een mens op pensioen heeft (meestal veel te weinig dus )
"Pensioen # niet meer werken" hé ...
Ik kan nu wel mijn werk zelf kiezen alsook mijn "glijdende werktijden" - en dat maakt het uiteraard aangenaam.
Het valt wel op dat ik veel vrienden heb die denken dat ik mijn tijd niet ga kunnen invullen. Ze hebben dan ook zeer veel voorstellen ...
Gelukkig zijn der de Fuji's, de Nikon en de Sony's ... en af en toe een kapotte Asus ...
Comment