Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Frankrijk - België, nu mis ik wel den Theo.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Frankrijk - België, nu mis ik wel den Theo.

    Typisch aan "voetbalsupporters". Speelt een ploeg goed en winnen ze dan vallen de lofbetuigingen uit de lucht als een plensbui, spelen ze degelijk en verliezen ze dan vallen er bakken kritiek uit de lucht.
    Het is al altijd zo geweest en zal wel zo blijven ook.

    Ooit bij een thuismatch van SVZW waar ik live aanwezig was, werd bij een 1-1 stand een speler voortdurend uitgefloten en op awoertgeroep onthaald omdat hij een paar keer kort na elkaar een verkeerde pas gaf. Toen diezelfde speler de winninggoal maakte werd zijn naam minutenlang gescandeerd......

    Hier staan een paar goeie in : http://oncyclopedia.net/wiki/Voetbalsupporter

    Comment


    • #17
      Re: Frankrijk - België, nu mis ik wel den Theo.

      Ze hebben gewoon pech gehad met die vroege goal, want Wales stelde zelf ook niet veel voor.
      De belgen liepen constant tegen een muur aan en ze wisten niet waarheen.
      Groetjes,
      Dominic

      Comment


      • #18
        Re: Frankrijk - België, nu mis ik wel den Theo.

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Ginder Pol, zoals Mulder zei, individueel zijn het heel goede spelers maar ze hebben nog nooit drie goede matchen naeen gespeeld.
        Frankrijk was voor de knikkers en de hooghartige Fransen zullen gedacht hebben "we gaan les petit belges" wel flink te grazen nemen, mis dus.
        De Welshmen speelden voor de eerste plaats in hun poule tegen de nummer twee van de wereld en de Belgen speelden nu als de Fransen.
        Dat is het. en er moesten er meer van de type "Mulder" zijn. Een man naar mijn hart die de tong op de juiste plaats heeft en het dan nog op een zeer eigen en aangename manier kan verwoorden. De man slaat telkens nagels met koppen hé.
        Last edited by enero; 13 juni 2015, 15:09.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #19
          Re: Frankrijk - België, nu mis ik wel den Theo.

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Typisch aan "voetbalsupporters". Speelt een ploeg goed en winnen ze dan vallen de lofbetuigingen uit de lucht als een plensbui, spelen ze degelijk en verliezen ze dan vallen er bakken kritiek uit de lucht.
          Het is al altijd zo geweest en zal wel zo blijven ook.

          Ooit bij een thuismatch van SVZW waar ik live aanwezig was, werd bij een 1-1 stand een speler voortdurend uitgefloten en op awoertgeroep onthaald omdat hij een paar keer kort na elkaar een verkeerde pas gaf. Toen diezelfde speler de winninggoal maakte werd zijn naam minutenlang gescandeerd......

          Hier staan een paar goeie in : http://oncyclopedia.net/wiki/Voetbalsupporter
          Supporters zijn inderdaad een volkje apart. Het is maar goed als er gewonnen wordt. En het is ook nogal dikwijls de fout van de trainer. Maar al bij al, die voetballers zijn toch nogal verwende nesten.
          Ik heb bvb. niks tegen een Hazard, integendeel, samen met De Bruyn de beste die we lopen hebben, maar 168 milj. euros per jaar, is dat verantwoord ? Blijkbaar wel, want die bedragen blijven maar stijgen. Het is hen gegund hoor. Als hun carrière plots stopt om reden van één of andere blessure, dan moeten ze als jong gepensioneerd ook verder door het leven hé. Vele supporters vergeten ook dat ze dat allemaal mee helpen betalen. En zoals Mulder zegt, niettegenstaande hij grote fan is van Hazard, "hij heeft hem maar zelden goed zien spelen bij de rode duivels". Dat moet ik beamen, want gisteren was het weer van dat. Samen met De Bruyn de beste van het veld, maar kunnen het niet afmaken. Maar dat zal dan weer te maken hebben met de anderen die dit niveau niet halen.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #20
            Re: Frankrijk - België, nu mis ik wel den Theo.

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            In de mate van het mogelijke profiteren van het leven terwijl we kunnen.
            Niet te veel zeggen 'ik ga volgende jaar dat en dat en dat.....'
            Het is soms rapper voorbij dan we allemaal denken en dan kan je niet meer dat en dat en dat.
            Inderdaad.
            Ik weet niet of Theokus (66), lang van zijn (pre?)pensioen heeft kunnen genieten...

            Héél pijnlijk om dezelfde week (of 't zal er niet ver naast zijn) in de media te vernemen dat de regering beslist heeft dat iedereen binnenkort tot 67 jaar zal moeten werken.
            Ik denk hierbij ook aan een collega van mij die vorig jaar het loodje heeft gelegd net enkele maanden voor zijn pensioen.

            Daarom aan iedereen: geniet NU van je vrije tijd, nu je nog kan. Ook al is het pensioen nog zo ver weg.


            On Topic: idem: over voetbal kan ik niet meepraten. Doch, zoveel andere Theokus onderwerpen wel...

            Comment


            • #21
              Re: Frankrijk - België, nu mis ik wel den Theo.

              Djivan, ik hemel ze op als ze fantastisch hebben gespeeld en ik breek ze NIET af als ze slecht gespeeld hebben, tegen Wales hebben ze gewoon slecht gespeeld.
              Dat mag toch gezegd worden als het zo was, of niet?
              En inderdaad Wales stelt niks voor en ze hadden ....chanse dat die Bale op de juiste plaats stond. Moet echter ook zeggen dat Courtoi wel erg laat reageerde toen Naingolan terug kopte.
              En dat ze nu in Godsnaam niet meer afkomen dat ze nog erg jong zijn en dat ze nog jeugdfouten maken.

              En voor diegenen die het nog niet wisten ik ben een Club supporter in hart en nieren al meer dan veertig jaar.
              Ik zie ook graag onze nationale elf spelen maar ben er niet echt fan van, nooit geweest eigenlijk.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #22
                Re: Frankrijk - België, nu mis ik wel den Theo.

                Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                'k Dacht ook bvb. aan Hanske, Noname, JazzAddict, bennyboy, FireFox, Tozumi, jderoye, Pie , Kodachrome, Peter1, Romcornel en anderen...... Niet alleen aan Theo.
                Een probleem is er wel bij leden waarvan we niets weten.
                Een lijst met bekende van vroeger..... respect Skitch, tnx.
                http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                Comment


                • #23
                  Re: Frankrijk - België, nu mis ik wel den Theo.

                  Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                  Daarom aan iedereen: geniet NU van je vrije tijd, nu je nog kan. Ook al is het pensioen nog zo ver weg.
                  ik zit hier weer voor de zoveelste dag op rij nog op het werk sinds vanochtend... t doet me ook nadenken om es iets te zoeken dat met nog wat vrije tijd te combineren is.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Frankrijk - België, nu mis ik wel den Theo.

                    Willen we het bij voetbal houden a.u.b.?
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Frankrijk - België, nu mis ik wel den Theo.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      Willen we het bij voetbal houden a.u.b.?
                      Is moeilijk hé, want het voetbal moet overal nog op gang geschoten worden... een paar oefenwedstrijden niet te na gesproken.
                      Tenzij we het over de transfers zouden hebben .

                      Comment


                      • #26
                        Re: Frankrijk - België, nu mis ik wel den Theo.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        Is moeilijk hé, want het voetbal moet overal nog op gang geschoten worden... een paar oefenwedstrijden niet te na gesproken.
                        Tenzij we het over de transfers zouden hebben .
                        Oostende is De Camargo aan het binnen halen.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

                        Comment


                        • #27
                          Re: Frankrijk - België, nu mis ik wel den Theo.

                          Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                          Oostende is De Camargo aan het binnen halen.
                          Beter dat ze hem binnenhalen dan binnendoen hé enero .

                          SVZW koopt ook niet slecht, maar geen uitblinkers, weer eerder (imo) gewoon degelijke spelers, terwijl er ook weer een paar goeie weg zijn oa. Troisi (naar Juventus geloof ik).
                          Ze zullen waarschijnlijk voor een paar magere jaren staan, want het is weinig ploegen gegeven, een nieuw stadion bouwen en tegelijkertijd de top spelen.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Frankrijk - België, nu mis ik wel den Theo.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            ... want het is weinig ploegen gegeven, een nieuw stadion bouwen en tegelijkertijd de top spelen.
                            Anderlecht misschien.., al gaan ze zelf niet bouwen, maar de huur ervoor op jaarbasis zal ook al niet niks zijn.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

                            Comment


                            • #29
                              Re: Frankrijk - België, nu mis ik wel den Theo.

                              Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                              Anderlecht misschien.., al gaan ze zelf niet bouwen, maar de huur ervoor op jaarbasis zal ook al niet niks zijn.
                              Pol, volgens ik begrepen heb zou Anderlecht het stadion voor slechts 30 dagen per jaar huren.
                              Zo te zien doet de ploeg er een gouden zaak aan; nieuw stadion voor hen met een minimale inleg...
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Frankrijk - België, nu mis ik wel den Theo.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                                Pol, volgens ik begrepen heb zou Anderlecht het stadion voor slechts 30 dagen per jaar huren.
                                Zo te zien doet de ploeg er een gouden zaak aan; nieuw stadion voor hen met een minimale inleg...
                                Maar ik heb daar een bedrag horen uitspreken Ivan dat voor de huur voor die beperkte periode toch niet niks is hoor. Iemand hier zal dat bedrag misschien wel nog onthouden hebben.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

                                Comment

                                Working...
                                X