Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Een van die personen die het forum 'vertrouwd' lieten aanvoelen, reeds sinds ik me hier jaren geleden aanmeldde...
Altijd behulpzaam en eerlijk.
Sterkte aan iedereen die hem (al dan niet persoonlijk) kende.
Veel te vroeg, man.
Iemand naar mijn hart om mee in discussie te treden. Iemand die nooit op zijn paard zat en die altijd de rust kon bewaren.
Een van de enkelen die ik op het forum weleens in het echt had willen ontmoeten.
Theokus, ik hoop voor jou dat het paradijs echt bestaat...
Dit bericht deed me toch even stilstaan en nadenken.
Iemand die zo begaan was met alles en iedereen en dit ook steeds op een gepaste wijze kon formuleren.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
donderdagavond tussen 19 en 20u is er mogelijkheid om Theokus te begroeten.
Funerarium Smeets te Hasselt.
Ik zal dit topic afdrukken en meenemen voor de familie.
Onze oprechte deelneming, wel even slikken dit te lezen, ik kende Theo niet persoonlijk maar daarom sta ik er niet bij stil, 66 jaar , zo jong, dezelfde leeftijd als mijn vader ongeveer... je mag er toch niet aan denken... Het ga je goed Theo !
1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext
Comment