Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Theokus is niet meer ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Theokus is niet meer ...

    Zo plots, dat komt aan.
    Hij zal hier zeker gemist worden.
    Sterkte aan familie en vrienden.

    Comment


    • #32
      Re: Theokus is niet meer ...

      In het harnas en veel te jong gestorven, mooi te lezen dat velen hem ook hier gaan missen.
      Een vriend van mij is het jaren geleden het zelfde overkomen: net terug uit de winkel met een nieuwe camera in zijn handen stopte zijn hart er mee. Drie dagen lang had hij zo gezeten voor ze hem vonden.
      Ondanks vele sociale contacten kan het veel alleenstaande overkomen.

      Comment


      • #33
        Re: Theokus is niet meer ...

        Wat erg! Wat gaan we 'm missen. Theo was een van de 'warmste' figuren hier in de ChitChat, en ook via PB hebben wij menig idee uitgewisseld.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #34
          Re: Theokus is niet meer ...

          Erg getroffen door dit slechte nieuw. Familie, vrienden en uiteraard BD waarvan ik persoonlijk Theo ken hebben een integer man verloren. Mijn respect voor Theo is steeds groot geweest omwille van zijn echtheid, eerlijkheid en rechtvaardigheid. Een man die iedereen hielp waar het kon en recht voor de vuist was. Daar hou ik van en hij trouwens ook. Wij waren het niet altijd eens hé Theo, maar het respect was er niet minder om. Theo, je was een vaste waarde en vriend op BD. Ik/wij ga(an) je missen... Pol.
          Last edited by enero; 2 juni 2015, 09:52.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #35
            Re: Theokus is niet meer ...

            Mijn oprechte deelneming aan familie en vrienden.

            Mvg Yves.
            Last edited by yves23; 2 juni 2015, 09:59.
            What you see is what you get

            Comment


            • #36
              Re: Theokus is niet meer ...

              Dat is schrikken. Mijn oprechte deelneming aan de nabestaanden en de vrienden.
              Geert

              Comment


              • #37
                Re: Theokus is niet meer ...

                Theo was één van die mensen op BD die ik als vanzelf respecteerde, waar je automatisch van wist dat hij zich nooit zou bezondigen aan achterklap of enge kliekvorming. Een man ook die niet te onderschatten was en meer in zijn mars had dan wat je in eerste instantie vermoedde. Ontegensprekelijk een verlies voor BD. Respect, voor hem, en voor de gezelligheid en het evenwicht dat hij uitstraalde.

                Walter
                D850

                Comment


                • #38
                  Re: Theokus is niet meer ...

                  TIk krijg het heel even koud....
                  Theo was gewoon een vaste waarde op BD; ik heb hem nooit irl ontmoet, maar hij is in de loop der jaren een echte vriend geworden.
                  Regelmatig mailden wij met elkaar. Soms over computers, maar soms ook over de meest banale dingen, gewoon om eens te praten.
                  Theo was een man met het hart op de juiste plaats.
                  Voor mij is Theo even onlosmakelijk verbonden aan BD als Jaja. Hij was ook een goed fotograaf ( enorm goed oog voor detail en speciale situaties ) , maar de laatste tijd zat hij meer in Chitchat....
                  Hij hield van de fijne Britse humor, hij kon genieten van zijn kook-kunsten.

                  Ik wist wel dat Theo de laatste tijd minder mobiel was en dat hij beroep deed op huishoudhulp.

                  Maar dit....nee...niet verwacht....

                  Theo, BD zal nooit meer hetzelfde zijn. Maar als er een hemel bestaat, zit jij er beslist op de VIP plaatsen.

                  Ik zal je missen, man.

                  Mijn oprechte deelneming aan familie een vrienden.
                  Last edited by Alfa Centauri; 3 juni 2015, 05:02.
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • #39
                    Re: Theokus is niet meer ...

                    Mijn deelneming aan familie en vrienden.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Theokus is niet meer ...

                      amaai, da's schrikken. Alvast mijn deelneming.
                      perman
                      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                      Comment


                      • #41
                        Re: Theokus is niet meer ...

                        Mijn oprechte deelneming aan familie en vrienden.
                        Het is veel te jong.
                        mvg,
                        Eddy
                        Smaken verschillen

                        Comment


                        • #42
                          Re: Theokus is niet meer ...

                          Oprechte deelneming, sterkte aan familie en zijn vrienden.

                          mvg,
                          Roland

                          Comment


                          • #43
                            Re: Theokus is niet meer ...

                            Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                            ..................................... Hij was ook een goed fotograaf ( enorm goed oog voor detail en speciale situaties ) , maar de laatste tijd zat hij meer in Chitchat....
                            Hij hield van de fijne Britse humor, hij kon genieten van zijn kook-kunsten.
                            .............................................
                            Een van zijn laatste werken : https://youtu.be/cSDgtuArnZs Het beschrijven van een prachtig landschap.
                            Bij sommige filmpjes schreef hij de muziek zelf.
                            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                            Comment


                            • #44
                              Re: Theokus is niet meer ...

                              Slik..

                              Alhoewel ik Theo maar één keer kort irl ontmoet heb, was hij door de jaren ook een echte on line vriend geworden.
                              Theo, je verstond als geen ander de kunst om respectvol en geweldloos te communiceren en te discussiëren. Door jouw ontwapenende tussenkomsten kon je topics over gevoelige onderwerpen dikwijls op het goede spoor houden en de lont uit het kruitvat halen bij hevige discussies. Je was een ongekroonde moderator in chit-chat.
                              Theo, bedankt voor jouw vriendschap. We gaan je missen.
                              Voortaan zal jouw favoriete smiley mij steeds aan jou doen denken.
                              Rust in vrede..

                              k@rel
                              Last edited by k@rel; 2 juni 2015, 13:07.
                              Is this the real life? Is this just fantasy?
                              Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

                              Comment


                              • #45
                                Re: Theokus is niet meer ...

                                Zo plots...
                                Ook ik kon zijn schrijfsels smaken. Hij leek me een rustig en respectvol persoon.
                                Oprechte deelneming aan vrienden en familie.
                                Groetjes,
                                Dominic

                                Comment

                                Working...
                                X