Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw virus onder windows - windows 10 mistery update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuw virus onder windows - windows 10 mistery update

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
    Dus de dag nadien installeert Microsoft het opnieuw en komt het icoontje terug?
    Nooit gehoord van een update uitschakelen? En ik bedoel niet alle updates uitschakelen, (kan je ook), maar één (of meer) specifieke update(s).
    KB3035583 is hier niet geïnstalleerd en wordt ook niet automatisch ge(her)installeerd dus dat werkt perfect.

Comment

Beste oplossing is zich niet druk maken over dingen die het niet waard zijn om er zich druk over te maken. ☺
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Kem het nog maar gezegd en het is al van dat.

Van vrienden en familie krijg ik verzoeken binnen in de trend van "ik denk dat er een virus op mijn pc staat of dat ik iets fout heb aangeklikt, ik durf er niet aan te komen, kom jij even 'het probleem oplossen'".
        "aaaaa tis gratis, los jij da ff op? (lees: gratis veel werk en misere)"

Als informatius krijg ik behoorlijk gekrulde tenen van deze aanpak!
        En wie dat niet ziet weet niet wat het is om service te verlenen.

Comment

Ik snap het niet goed, als er een virus binnen komt via een link, dan hebben de "onwetenden" er allemaal op geklikt om te zien wat het is.
          Nu het geen virus is, zouden ze allen vooraf panikeren en hulp roepen omdat ze denken een virus te hebben.
          Verder zitten ze altijd te zagen als ze ergens iets lezen van een nieuwe versie om dat ook te hebben, nu ze verwittigd worden dat ze het gaan krijgen zouden ze klagen dat ze dat niet willen?
          Verder heeft het zo goed als in elke krant gestaan dat men de update kan reserveren en dat Microsoft dit doorduwt ... nog nooit eerder geweten dat er zoveel informatie rond te vinden was.
          De wereld staat plots op zijn kop als ik dergelijk verhaal lees.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Exact VerSeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Ik snap het niet goed, als er een virus binnen komt via een link, dan hebben de "onwetenden" er allemaal op geklikt om te zien wat het is.
              Nu het geen virus is, zouden ze allen vooraf panikeren en hulp roepen omdat ze denken een virus te hebben.
              Verder zitten ze altijd te zagen als ze ergens iets lezen van een nieuwe versie om dat ook te hebben, nu ze verwittigd worden dat ze het gaan krijgen zouden ze klagen dat ze dat niet willen?
              Verder heeft het zo goed als in elke krant gestaan dat men de update kan reserveren en dat Microsoft dit doorduwt ... nog nooit eerder geweten dat er zoveel informatie rond te vinden was.
              De wereld staat plots op zijn kop als ik dergelijk verhaal lees.
              exactly exact !!

Comment

Working...
              X