Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bol.com is vliegensvlug.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Oorspronkelijk geplaatst door filip claeys Bekijk bericht
    Vanmorgen heeft Bol mijn pakje ontvangen.
    Iets dergelijke met Kiali voorgehad met een bestelling van Nespresso. Het pakket van Nespresso kwam maar niet aan bij het Kiali punt tot ik contact nam met Nespresso. Een tweede pakket werd opgestuurd en 's anderendaags was dit dan wel op het Kiali punt aanwezig na de gebruikelijke verwittiging per mail of/en sms. Nespresso kon niet nagaan waar het eerste pakket verzeild geraakt was (beweerden ze althans).
    Een paar dagen nadien toen ik in mijn benzinestation (kiali punt) moest gaan tanken hadden ze voor mij nog een identiek pakket. Het was daar dan wel terecht gekomen maar via DHL. Blijkbaar was dit eerste pakket verloren gegaan of weet ik veel. Ik heb daar dus niks van begrepen. Het pakket heb ik dan ook maar meegenomen en de rekening die Nespresso mij enkele dagen nadien daarvoor heeft gestuurd betaald. Koffie kan je trouwens altijd gebruiken hé.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #32
      Re: Bol.com is vliegensvlug.

      Ik veronderstel dat het over Kiala gaat?
      De snelheid hangt er daar vooral vanaf hoeveel je als klant betaalt denk ik ... bij één leverancier ligt het altijd de dag nadien in het Kiala-punt, bij sommige anderen is dat tot 10 dagen.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #33
        Re: Bol.com is vliegensvlug.

        Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
        Koffie kan je trouwens altijd gebruiken hé.
        Inderdaad... Zeker op dit uur van een dag... Al van 3u20 wakker en intussen onderweg naar t werk...

        Comment


        • #34
          Re: Bol.com is vliegensvlug.

          M'n pakje is gisteren bij de buren op nummer 32 (3 huizen verder) aangekomen.
          Gelukkig kwam de buurman het pakje zelf brengen, want anders kon ik heel de straat afgaan.
          Doordat de postman op zijn briefje geschreven had dat hij het pakje bij nummer 32a afgegeven had.

          Comment

          Working...
          X