Om het wat gescheiden te houden start ik naast mir liever een nieuwe topic op.
In mir zijn topic had ik even de update van de S4 5.0.1 vermeld.
Ja:
Het is waar dat het (smaak) beter uitziet.
Het veel sneller draait.
Batterij-lading gaat langer mee.
Tot hier toe, allemaal waar achter 'n paar dagen gebruik.
Gisteren kreeg ik iets voor waar ik niet erg happy mee ben.
Mijn vrouw belde me...was gaan touren met de motor.
Ik kreeg geen melding op het icoontje gemiste oproepen?
Er stond ook niets in mijn telefoon log?
terug thuis, bel ik met de GSM van de vrouw naar mijn toestel. Ik zag haar naam en de foto.
Maar nog steeds geen melding. Ik ga in mijn contacten kijken en zie dat dit helemaal niet compleet was.
Mijn vrouw haar naam stond er niet in.
Mijn contacten zijn met outlook gesynced en icloud.
Maar op de telefoon lag dat allemaal overhoop.
Daar zat ik nu echt niet op te wachten, dus ga ik kijken voor terug te downgraden naar KitKat 4.4.2
Kom ik op diverse fora, waar er staat dat die lollipop 'n Chinese versie is en de meeste er echt nog meer problemen mee hebben...lap, zal me maar weer gebeuren
Die update stond gewoon op mijn telefoon reeds via wifi gedownload. Dus ik dacht eindelijk 'n update...not dus.
Moraal van het verhaal ... NIET DOEN. Kijk welke versie die het is, zeker niet de 5.0.1.
Ik heb met wat strubbelingen mijn S4 terug origineel kunnen downgraden naar de juiste Android versie.
(Vindt je op sammobile en Odin progamma downloaden)
Voor mij was dat de GT-I9515 VE Black Edition. Toen speciaal gekocht omdat ik Kitkat wou hebben.
Blijkbaar is de 4.4.2 ook een van de meest stabiele versie van Kitkat. (zoals ik bij het zoeken meermaals kon lezen)
Na een wipe-cache met data moet ik wel mijn app's opnieuw installeren, maar dat waren er niet zo veel.
Mijn contacten stonden er, na wifi contact al meteen in en ook terug gelijk het moest.
In mir zijn topic had ik even de update van de S4 5.0.1 vermeld.
Ja:
Het is waar dat het (smaak) beter uitziet.
Het veel sneller draait.
Batterij-lading gaat langer mee.
Tot hier toe, allemaal waar achter 'n paar dagen gebruik.
Gisteren kreeg ik iets voor waar ik niet erg happy mee ben.
Mijn vrouw belde me...was gaan touren met de motor.
Ik kreeg geen melding op het icoontje gemiste oproepen?
Er stond ook niets in mijn telefoon log?
terug thuis, bel ik met de GSM van de vrouw naar mijn toestel. Ik zag haar naam en de foto.
Maar nog steeds geen melding. Ik ga in mijn contacten kijken en zie dat dit helemaal niet compleet was.
Mijn vrouw haar naam stond er niet in.
Mijn contacten zijn met outlook gesynced en icloud.
Maar op de telefoon lag dat allemaal overhoop.
Daar zat ik nu echt niet op te wachten, dus ga ik kijken voor terug te downgraden naar KitKat 4.4.2
Kom ik op diverse fora, waar er staat dat die lollipop 'n Chinese versie is en de meeste er echt nog meer problemen mee hebben...lap, zal me maar weer gebeuren

Die update stond gewoon op mijn telefoon reeds via wifi gedownload. Dus ik dacht eindelijk 'n update...not dus.
Moraal van het verhaal ... NIET DOEN. Kijk welke versie die het is, zeker niet de 5.0.1.
Ik heb met wat strubbelingen mijn S4 terug origineel kunnen downgraden naar de juiste Android versie.
(Vindt je op sammobile en Odin progamma downloaden)
Voor mij was dat de GT-I9515 VE Black Edition. Toen speciaal gekocht omdat ik Kitkat wou hebben.
Blijkbaar is de 4.4.2 ook een van de meest stabiele versie van Kitkat. (zoals ik bij het zoeken meermaals kon lezen)
Na een wipe-cache met data moet ik wel mijn app's opnieuw installeren, maar dat waren er niet zo veel.
Mijn contacten stonden er, na wifi contact al meteen in en ook terug gelijk het moest.
Comment