Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Baltazar, euh Fidel (zo heet diene Castro, euh hond in werkelijkheid) hebben wij 's morgens gezien, eerst lag hij te slapen binnenshuis, maar na een aplaus en gesmeek van ons groepje hief hij zijn kop en legde die op het hoofdkussen. In het groepje zijn er een paar die hem gefotografeerd hebben.
In het Prinsenhof staat er ene die wel heel groot is en rood van kleur)
Last edited by Wim.Vanmaele; 20 april 2015, 10:50.
Beste Bouk;
Ik vrees dat die hond is heen gegaan.
Deze namiddag achter gesloten raam,een kleinere hond of puppie gezien,maar niet meer de vergrijsde snuit van de befaamde hond, die door een open raam rondkeek,of later zijn snuit op een kussen legde.
Beste Bouk;
Ik vrees dat die hond is heen gegaan.
Deze namiddag achter gesloten raam,een kleinere hond of puppie gezien,maar niet meer de vergrijsde snuit van de befaamde hond, die door een open raam rondkeek,of later zijn snuit op een kussen legde.
Mijn echtgenote en ik gaan daar af en toe ons avondwandelingske doen. Na de BD shoot hebben we hem nog gezien, eigenlijk alleen zijn hoofd. Maar achter het gesloten raam.
Ook andere dagen zien we hem minder en minder.
Hij wordt inderdaad oud en "werkt" minder aan het raam.
Edit: Misschien is hij ondertussen al heengegaan? Hij is 13 jaar oud. Dat is veel...
Info : http://www.standaard.be/cnt/dmf20140620_01149545 ('k Heb ook geen abo )
Comment