Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Hoop dat die panne snel is opgelost, ben nog niet zo lang geleden stroomloos geweest door een kortsluiting in een transformatorcabine. Zonder electriciteit is retour naar de middeleeuwen.
Ik dacht dat de Nederlanders grapjes aan het maken waren over ons afschakelplan voor als er in de winter een tekort aan stroom zou zijn, maar nu hebben ze zelf half Nederland in het donker gezet.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Ik dacht dat de Nederlanders grapjes aan het maken waren over ons afschakelplan voor als er in de winter een tekort aan stroom zou zijn, maar nu hebben ze zelf half Nederland in het donker gezet.
Welkom terug, Bouk.
Ik was op mijn werk in Amsterdam-Noord aan het IJ en geen stroomuitval daar terwijl op veel plaatsen om ons heen op enkele kilometers (of minder) afstand men zonder stroom zat.
Het is weer overduidelijk aangetoond hoe kwetsbaar alles is. Om kwart over tien gisteravond ging er nog een bericht van de spoorwegen uit om niet per trein naar Amsterdam te proberen te komen en als je daar al was en met de trein naar huis wilde je beter je vervoer zelf kon gaan regelen.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Welkom terug, Bouk.
en dan nog in volle daglicht, gelukkig maar. Als dit 's avonds was gebeurd hadden we over negen maand waarschijnlijk een bevolkingsexplosie gehad bij onze N buren.
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Ik was op mijn werk in Amsterdam-Noord aan het IJ en geen stroomuitval daar terwijl op veel plaatsen om ons heen op enkele kilometers (of minder) afstand men zonder stroom zat.
Het is weer overduidelijk aangetoond hoe kwetsbaar alles is. Om kwart over tien gisteravond ging er nog een bericht van de spoorwegen uit om niet per trein naar Amsterdam te proberen te komen en als je daar al was en met de trein naar huis wilde je beter je vervoer zelf kon gaan regelen.
Kan zijn dat het bedrijf waar u werkt sofort op een generator overschakelt.
't Ja, NS is nochtans een NV. Je zou denken dat daar alles gesmeerd zou moeten lopen uren na de stroompanne.
Er waren maar twintig treinen 'gestrand'. Gehoord uit de mond van een hoge piet.
Eén en ander loopt daar al jaren op vierkante wieltjes.
Treinbestuurder ziek of ongelukje op weg naar zijn werk............ trein afgeschaft. Leuke gozers die NS-ers.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment