Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

onderhoud blauwsteen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: onderhoud blauwsteen

Allez nu toch, diene mens wil TS de perfecte oplossing geven voor het probleem met zijn Vietnamese blauwsteen. Omdat hij nog nooit gehoord heeft van een PM aan TS, of sponsoren van BD, wordt hij hier direct de grond ingeboord.
    Gaan we dan meteen een slotje plaatsen of modereren in alle topics waar firma's of merknamen worden vernoemd ? Gedaan met Breitling, IWC, en TAG evenals de firma waar ze de bracelets polijsten zodat ze er weer als nieuw uitzien ?
    Overigens heeft Mister Stone een foto van een tegel met waterdruppels op zijn website staan. Of telt dit niet omdat hij de foto niet zelf gemaakt heeft ?

Comment

Heb je dan eens iemand die met kennis van zaken een ander wil helpen en dan wordt die meteen neergesabeld.
      Er zijn er hier meerdere hoor die nooit of hééél zelden een foto plaatsen !
      En om op het 'horlogetopic' terug te komen, daar mag inderdaad alles. Hopen foto's die niet van eigen hand zijn staan daar te pronken zonder achter een link geplaatst te zijn of te worden, maar dat zal dan misschien wel te maken hebben met het feit dat er in dat topic ook een mod meedoet.
      Nu van iets verschieten doe ik hier al lang niet meer.
      Alles BD'ers gelijk voor de wet/het reglement, of zou de één dan toch wat gelijker zijn dan de ander .

Comment

Ongeloofelijk,

iemand die duidelijk niets met fotografie te maken heeft wordt door sommige leden nog verdedigd ook?
        en dan klagen dat er veel leden zijn maar weinig foto's gepost worden,
        tien donk, den helft komt hier sebiet om zijne winkel te promoten...
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
          Ongeloofelijk,

iemand die duidelijk niets met fotografie te maken heeft wordt door sommige leden nog verdedigd ook?
          Ja.., van sommigen verwacht ik ook niks anders...
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            Ja.., van sommigen verwacht ik ook niks anders...
            Tiens, ik dacht dat ik op je negeerlijst stond .

Comment

Working...
            X