Heeft er soms iemand ervaring met dergelijke toestellen, waarop letten bij aankoop?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ramenrobot
Collapse
X
-
-
Re: ramenrobot
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk berichtWat gaan ze nog allemaal uitvinden? Weer meer tijd om nog meer te stressen."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtTtz, ik ken een vrouwtje in een flat, 2 hoog, kan de vaste gedeelten niet zelf poetsen, op glazenwassers kan ze echt niet rekenen , die sturen steeds hun kat ...Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtDan heeft ze alvast al gezelschap."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtook al met dat gezelschap geprobeerd, nadien stond ze vol schrammen ....Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtTtz, ik ken een vrouwtje in een flat, 2 hoog, kan de vaste gedeelten niet zelf poetsen, op glazenwassers kan ze echt niet rekenen , die sturen steeds hun kat ...Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk berichtJa.., daar kan ik nu wel inkomen. In dergelijke gevallen kan het heel nuttig zijn, maar ramen waar je goed aankan laten poetsen met dergelijk toestel vind ik er toch wel over hoor. Als je dat al niet meer kan, wat gaat een mens dan wel nog doen??? Nu, ik ben misschien niet meer van deze tijd, maar nogmaals, moeten die huiselijke taken dan echt allemaal door apparatuur gedaan worden? Zelf kuisen of laten kuisen als je het niet meer kan, dan help je nog mensen aan het werk ook."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Comment