Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
dit klopt in feite niet 100%
het huidige nederland zoals het er nu uitziet is pas ontstaan na de onafhankelijk van België
dus in feite kan men pas van het huidige nederland praten vanaf 1830 en niet vanaf 1815 want toen was België er nog bij
dit is mijn mening erover
Lange leve Belgium Digital en niet nederland digital he
aangezien je hier op een Belgische site zit he en niet op een nederlands site
dit klopt in feite niet 100%
het huidige nederland zoals het er nu uitziet is pas ontstaan na de onafhankelijk van België
dus in feite kan men pas van het huidige nederland praten vanaf 1830 en niet vanaf 1815 want toen was België er nog bij
dit is mijn mening erover
Lange leve Belgium Digital en niet nederland digital he
aangezien je hier op een Belgische site zit he en niet op een nederlands site
Nederlandhater ? Vraag ik me af omdat je konsekwent Belgïe met een hoofd- en Nederland met een kleine letter schrijft.
Ik in elk geval niet: alle Nederlanders die mijn pad ooit gekruist hebben zijn .
nopes
ik ben gewoon een trotse Belg
dus om op een Belgisch forum af te komen met de feestdag van timboektoetoe of andere landen vind ik er over
toch een beetje zielige reactie van een "trotse Belg"
Bouk en alle andere buitenlanders die trots op hun land van herkomst zijn, "hou je vaderland hoog en wees er terecht trots op"
(...en Gert, als je je vaderland beu bent kun je bij ons nog altijd terecht hoor)
Kan ook niet klagen van sommige Hollanders, of zijn het 'Nederlanders', voor mij is er althans geen verschil. Proficiat met jullie keuze en onafhankelijkheidsverjaardag.
Comment