Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb geen problemen gehad op vrijdag de dertiende, net zoals dat altijd al geweest is met de zovele vorige vrijdagen de dertiende in mijn leven...
Ik heb niets gewonnen met de superlottotrekking, maar dat is ook niets abnormaals, de kans dat ik daarmee veel geld win is dan ook heel erg klein, en dat heeft niets te maken met een specifieke datum.
Vrijdag de 13de valt soms 1 a 2 x per jaar.
Voor mij is dat mijn geluksdag, omdat ik op vrijdag 13de januari 2006 ben gestopt met roken.
Deze datum was uniek dacht ik want zover ik kon zien komt dat maar max 2 x voor op 'n jaar.
Echter dit jaar (2015) zijn er 3 vrijdagen op de 13de!
In november de 3de keer dit jaar, één dag na mijn verjaardag
Als onze voorlopige plannen realiteit worden hopen we in een bijna leeg vliegtuig te zitten op een volgende vrijdag de 13e (hopelijk genoeg bijgelovige angsthazen)
Als onze voorlopige plannen realiteit worden hopen we in een bijna leeg vliegtuig te zitten op een volgende vrijdag de 13e (hopelijk genoeg bijgelovige angsthazen)
de tickets zouden goedkoper moeten zijn (vraag en aanbod)
de tickets zouden goedkoper moeten zijn (vraag en aanbod)
Ziet er niet naar uit. Bij Emirates/Qantas zelf zijn ze blijkbaar niet bijgelovig. De prijzen zijn dezelfde voor de weken voor/na onze geplande datums, op een paar zaterdagen na. Ik zou het niet erg vinden mochten ze zakken natuurlijk
Comment