Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe stofzuiger nodig.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe stofzuiger nodig.

Hier een Nilfisk boven, en een Nilfisk beneden.
    Nog niet te lui om zelf het huis te kuisen, maar wel te lui om telkens met een stofzuiger van beneden naar boven en omgekeerd te gaan sleuren.
    O ja, en ook nog een Aldiprulzuiger die soms aangesloten wordt op mijn één van mijn kleine schuurmachines.

Comment

Wat is het probleem met de dyson? Veel kan er niet aan mankeren. De mijne was vorig jaar ook dood. Bleken de kool borstels te zijn die op waren. Voor nog geen 5 euro heb ik deze op ebay kunnen kopen. Via een youtube filmpje kunnen volgen hoe ik deze in de motor moet plaatsen en de dyson werkt terug prima.

mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Bij ons gaat de derde Dyson nu ook weer dood aan het zelfde euvel
        De zuigmond gaat kapot en is hier niet los te koop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JohnMoeleker Bekijk bericht
          Hoelang hebben deze drie het uitgehouden?
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JohnMoeleker Bekijk bericht
            dat is iets dat mij zou verwonderen dat je een borstel/zuigmond niet los zou kunnen verkrijgen
            heb je bijvoorbeeld als eens bij volgende site al gezien?

Comment

Dyson is marketing rommel, Nilfisk staaft zich op 40 jaar Pro ervaring, tenminste de GM80 P serie.

Comment

Thuis hebben wij een Miele stofzuiger, goed, maar niet uitzonderlijk. Alle 6 à 7 jaar mogen we hem vervangen.
                Maar we kopen dan wel niet het allerduurste model.
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Dyson is marketing rommel, Nilfisk staaft zich op 40 jaar Pro ervaring, tenminste de GM80 P serie.
                  Het idee, de opzet van Dyson, vond ik toch niet slecht: geen stofzak meer nodig
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Het idee, de opzet van Dyson, vond ik toch niet slecht: geen stofzak meer nodig
                    Ik kan daar maar een ding op zeggen Theo, in de stofarme ruimtes bij Philips was maar één type stofzuiger toegelaten, de Nilfisk GM80 P met extra uitlaatfilter, Philips en Dyson waren grandioos gebuisd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                      Ik kan daar maar een ding op zeggen Theo, in de stofarme ruimtes bij Philips was maar één type stofzuiger toegelaten, de Nilfisk GM80 P met extra uitlaatfilter, Philips en Dyson waren grandioos gebuisd.
                      Hier een Philips en die hebben we ondertussen bijna 20 jaar, maar t' is hier wel geen stofvrije ruimte.
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Het wordt een Nilfisk enkel de vrouw moet nog kiezen welk eentje.
                        Als het van mij afging zou het een Nilfisk Elite P Comfort worden.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

De GM80 is een klassieker. Als je die koopt, dan ben je bijna 100% zeker dat je daarna nooit nog iets anders moet kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                            De GM80 is een klassieker. Als je die koopt, dan ben je bijna 100% zeker dat je daarna nooit nog iets anders moet kopen.
                            Volledig mee eens, één van onze Nilfisk stofzuigers is nog de voorloper van de GM80, nl. de GS90 en die zuigt nog steeds als op dag één. Is wel reeds hééél lang in gebruik waardoor we reeds een nieuwe slang, een nieuw electrasnoer en een nieuwe borstel moesten kopen, maar het toestel zelf is nog steeds 100 %.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Volledig mee eens, één van onze Nilfisk stofzuigers is nog de voorloper van de GM80, nl. de GS90 en die zuigt nog steeds als op dag één. Is wel reeds hééél lang in gebruik waardoor we reeds een nieuwe slang, een nieuw electrasnoer en een nieuwe borstel moesten kopen, maar het toestel zelf is nog steeds 100 %.
                              En het grote voordeel, is dat je die stukken zoals een slang of een simpele rubber nog steeds kan bestellen.

Comment

Stofzuiger zojuist afgeleverd en natuurlijk sofort uit de doos gehaald en sofort even geprobeerd.
                                t' is een uit de kluiten gewassen model en super mooi afgewerkte stofzuiger.
                                Ver geleken met onze Dyson is het een luxe voor onze oren en toch veel meer zuigkracht.
                                Die bediening (met display) aan het handvat vind ik ook heel praktisch.
                                Vergeleken met wat ik al in mijn leven heb gehad dan kan niks aan die Nilfisk tippen.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                                X