Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen inkomende mail Proximus op iPhone te wijten aan iOS 7.1.2 ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Problemen inkomende mail Proximus op iPhone te wijten aan iOS 7.1.2 ??

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    J

De klant krijgt de juiste instellingen (ook hier op het forum) maar beweert dat hij het daarmee niet aan de praat krijgt op zijn toestel dat hij elders kocht ... logisch dat men dan verwijst naar de leverancier van dat toestel.
    Als u het over mij hebt, dan is dat niet juist. Ik heb wel degelijk verkeerde info gekregen van de tussenpersoon van Proximus.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      Als u het over mij hebt, dan is dat niet juist. Ik heb wel degelijk verkeerde info gekregen van de tussenpersoon van Proximus.
      Dus Proximus heeft u verkeerde instellingen gegeven voor hun eigen mailserver?
      Welke instellingen hebben ze u dan gegeven als ik vragen mag?
      Ik ben echt benieuwd waar ze de mist ingegaan zijn.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Dus Proximus heeft u verkeerde instellingen gegeven voor hun eigen mailserver?
        Welke instellingen hebben ze u dan gegeven als ik vragen mag?
        Ik ben echt benieuwd waar ze de mist ingegaan zijn.
        Ze hebben mij POP instellingen gegeven en hiermee lukte het langs geen kanten meer. Ik zeg wel "niet meer", want mijn iPhone was al steeds zo ingesteld geweest. Ik ondervond al langer dat berichten soms zeer lang onderweg waren of zelf niet meer binnenkwamen of vertrokken als de wifi van mijn iphone ook opstond en ik in één van mijn wifi omgevingen zat. Bij Proximus hebben ze mij in plaats van 'uitgaande sever' gprs, zoals Mobistar mij dat opdroeg, smtp.mobistar.be doen gebruiken. Toen dit niks gaf is er gezegd dat er een probleem was met mijn iPhone, want ze hadden dergelijke klachten nogal gehad deze week. Dit was dan hetgeen een collega van mijn operator hem had voorgezegd. En hiermee was de kous dus af.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
          Bij Proximus hebben ze mij in plaats van 'uitgaande sever' gprs, zoals Mobistar mij dat opdroeg, smtp.mobistar.be doen gebruiken.
          Straf want in principe laat Proximus (Skynet) hun eigen uitgaande mailserver gebruiken met authenticatie en TLS.
          Je kan natuurlijk die van Mobistar gebruiken, maar dan werkt het vermoedelijk niet via je WiFi.
          Tenzij Mobistar dit nu ook met authenticatie aanbiedt.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Working...
          X