Mijn account skynet waarvan ik mijn mails op mijn iPhone ontvang via een abonnement bij mobistar krijg ik momenteel niet meer binnen. Er is recent een wachtwoord verandering gebeurd bij proximus/skynet en sedertdien krijg ik mijn iphone niet meer juist ingesteld voor wat betreft het ontvangen van mijn mail afkomstig van skynet. Ik heb dus al mijn nieuw wachtwoord ingegeven, maar er moet nog steeds één van de instellingen zijn voor Moblstar Mobiel die niet kloppen. Van mijn 2 andere mailadressen ontvang ik verder alles normaal op mijn iphone
Voor inkomende mail heb ik ingevuld : pop.skynet.be
Voor uitgaande mail zou dit volgens mobistar moeten zijn : smtp.mobilstarmail.be
geen verbinding via SSL
Wat zou ik hier verkeer kunnen doen. ?
Dank bij voorbaat.
Voor inkomende mail heb ik ingevuld : pop.skynet.be
Voor uitgaande mail zou dit volgens mobistar moeten zijn : smtp.mobilstarmail.be
geen verbinding via SSL
Wat zou ik hier verkeer kunnen doen. ?
Dank bij voorbaat.
Comment