Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Instelllingen mobistar mobiel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Instelllingen mobistar mobiel

    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Ik wist dat dit ging komen: één zinnetje uit mijn post lichten, het heeft volle 21 minuten geduurd.
    Leer zelf eens wat nuttig quoten nete ... dat is volgens mij net voldoende over houden van een tekst naar dewelke je wil verwijzen zonder heel het forum te vervuilen met onnuttig lange tekst.
    Eenieder dat interesse heeft kan nog steeds de volledige historiek vinden van heel het topic.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #32
      Re: Instelllingen mobistar mobiel

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Leer zelf eens wat nuttig quoten nete
      Doe ik meestal, bij het item dat je hier juist quote had ik zelfs niet eens een quote geplaatst....

      Maar jij licht nogal dikwijls één zin uit een post om enkel die te counteren. En met die mening sta ik niet alleen.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #33
        Re: Instelllingen mobistar mobiel

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Doe ik meestal, bij het item dat je hier juist quote had ik zelfs niet eens een quote geplaatst....

        Maar jij licht nogal dikwijls één zin uit een post om enkel die te counteren. En met die mening sta ik niet alleen.
        Ik quote de zin waar ik een andere mening over heb nete, welk nut heeft het zinnen over te nemen waar je niets over wil zeggen?

        Het is niet omdat ik een andere mening heb, dat iedereen het daarom met me eens moet zijn.
        Je wijkt nu blijkbaar liever af naar de manier van quoten dan op het onderwerp te blijven.

        In je reacties zet je ook vaak één zin dat er enkel maar bij staat om wat commentaar te geven ... dan riskeer je natuurlijk ook al sneller een tegenkanting op die ene zin.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment

        Working...
        X