Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet vergeten: aankopen voor je geliefde

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Niet vergeten: aankopen voor je geliefde

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
    Is toch niets anders dan een kwestie van vraag en aanbod.
    Je kunt beter een week later een bos rozen kopen, dan is de handel van slechte kwaliteit ook wel verdwenen.
    Je hebt er altijd die zich laten vangen.
    Het is misschien toch een beetje vergelijkbaar, maar op Waregem Koerse bvb. kost een pint (en al de rest ook) op café op de markt van Waregem plots vééééél meer omdat het Waregem Koerse is ..... En de meute gaat er naar toe en betaalt zonder morren, waarom ... om toch maar gezien te worden zeker, of om op het werk te kunnen vertellen dat ze er bij waren ?
    Daarom hebben ze me daar de laatste 44 jaar niet meer gezien.

Comment

Als vrijgezel heb ik helemaal geen last van die commerciële feestdagen ...

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
      Verleden week zaten we bij de autoverkoper en ik heb tegen mijn vrouw gezegd : "Zet hem maar op jouw naam voor je Valentijn" (dan komen de strafpunten achtereen op haar rijbewijs in plaats van bij mij )

't Is wel niet ecologisch want de BIV is bijna 1500€
      Ik heb een paar weken geleden maar 86,36 euro BIV betaald voor mijn nieuwe wagen (de verkeersbelasting is ook maar 95 euro per jaar).
      Als je een milieuvriendelijkere wagen koopt, dan blijft er nog wat meer over om bloemen te kopen.
      (Ik hou op die manier wat meer over voor mijn hobby.)
      Last edited by Black B@ndit; 6 februari 2015, 19:28.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
        Is toch niets anders dan een kwestie van vraag en aanbod.
        Je kunt beter een week later een bos rozen kopen, dan is de handel van slechte kwaliteit ook wel verdwenen.
        Als ik een lief had dan kocht ik haar een bos....
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Dat noem ik nu eens een goede instelling! :-)
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
            Dat noem ik nu eens een goede instelling! :-)
            Tsja, tenzij er achter 'bos', het woordje netels, distels .... komt bvb. .

Comment

Ik heb vandaag een uitnodiging van IKEA Murcia gekregen om met 2 op 13 of 14 februari in een hotel hun matrassen uit te testen.
              Moest gewicht van elk van ons beiden opgeven, en onze voorkeur voor zachte, gewone of harde matrassen en hoofdkussens.
              Eerste nacht is gratis, inclusief ontbijt. Tweede en derde nacht om andere matrassen te testen, mits kleine betaling.

Ik weet niet waar ik de eer aan te danken heb. Ik heb er enkel een schoenkastje gekocht.(Maar wel lid geworden van IKEA FAMILY)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Je hebt nog twee dagen om een lief te zoeken.
                Geef haar dan liever een mooi gedicht (vieze mop mag ook) en een klapzoen.
                En doe die rozen volgend weekend.
                Wat nu onderweg is naar de consument is duur en beslist niet allemaal van goede kwaliteit.

Comment

Het is hier 40 witte tulpen geworden ipv 20 rozen gisteren + gezellig etentje in het betere Italiaans restaurant.. Geen witte rozen, dus een alternatief dat even welkom is uiteraard. Wij hebben daaromtrent wat ervaring en doen dit dus wat vroeger dan de 14de. Kwestie van een betere kwalitatieve maaltijd en bediening te genieten op restaurant. Op de dag van Valentijn wordt dat in de betere restaurants en allicht ook in vele andere, een toeloop van jewelste en kan je meestel niet aan de kaart eten. Enkel menu's op zo'n dagen en dus iedereen hetzelfde. Gezien wij menu's haten blijven wij dan ook weg op dergelijke massagelegenheden.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                    Als vrijgezel heb ik helemaal geen last van die commerciële feestdagen ...
                    Ik heb een paar weken geleden maar 86,36 euro BIV betaald voor mijn nieuwe wagen (de verkeersbelasting is ook maar 95 euro per jaar).
                    Als je een milieuvriendelijkere wagen koopt, dan blijft er nog wat meer over om bloemen te kopen.
                    (Ik hou op die manier wat meer over voor mijn hobby.)
                    Bij ons staat er heel het jaar door een vaas met rozen, en als we in België zijn nog een vaas met tulpen erbij. Dikwijls nog een zelfgemaakt bloemstuk erbij. Daar moet het geen Valentijn voor zijn.
                    Echtgenote en dochter hebben beide voor de hobby een diploma van fleuriste behaald. Ze kunnen een bloemenwinkel opstarten als ze willen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                      Bij ons staat er heel het jaar door een vaas met rozen, en als we in België zijn nog een vaas met tulpen erbij. Dikwijls nog een zelfgemaakt bloemstuk erbij. Daar moet het geen Valentijn voor zijn.
                      Echtgenote en dochter hebben beide voor de hobby een diploma van fleuriste behaald. Ze kunnen een bloemenwinkel opstarten als ze willen.
                      Cfr. #2 .

"het betere Italiaans restaurant" ... is dat dan Pizza Hut ?

Comment

Working...
                      X