Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Handige Apps

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Handige Apps

Voor i dinges en andere, handige dof berekenaar.

Comment

AV Controller van Yamaha !!!

Alle SYNOLOGY apps voor de NAS.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

Comment

Sunrise: zéér mooie en praktische agenda app met ook een widget (alles in tekst, dus niet de dwaze streepjes of blokjes).
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

S Planner widget ... geeft eveneens een overzicht van je volgende agendapunten in tekstformaat en is een standaard widget die afhankelijk van Android versie ook een andere naam kan hebben.
          Is eigenlijk de widget van de standaard kalender app.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            S Planner widget ... geeft eveneens een overzicht van je volgende agendapunten in tekstformaat en is een standaard widget die afhankelijk van Android versie ook een andere naam kan hebben.
            Is eigenlijk de widget van de standaard kalender app.
            Juist, maar heb ik altijd links gelaten omdat ze voor mij te groot zijn. (de gewone driekwart van een scherm, de "mini" bijna een half scherm en maar één dag tegelijk) Ik zou je toch aanraden die Sunrise eens van nabij te bekijken, heb mijn Touch Calendar erdoor vervangen. En het formaat van de widget (2x3) is nog net te doen voor mij, er kan dan ook nog wat anders op mijn home-screen. En even terzijde: Sunrise is een deel Belgisch, ze zijn zopas na 2 jaar bestaan overgenomen door MS.
            Gelukkig heeft iedereen zijn persoonlijke voorkeur, het zou anders eentonig worden.

Comment

ook wel makkelijk ...als het werkt
              bancontact

krijg de app bij mij met geen stokken aan de praat op HTC Desire 601, android 4.4.2 met kernel5.5. USBdebugging en ontwikkelaarsoptie staat af en is niet geroot en toch de melding: toestel voldoet niet aan de veiigheidseisen enz....

mail naar bancontact maar geen antwoord, mail naar HTC gaf geen oplossing........
              Sony RX10 Mark IV
              nog een fijne dag verder!
              Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Juist, maar heb ik altijd links gelaten omdat ze voor mij te groot zijn. (de gewone driekwart van een scherm, de "mini" bijna een half scherm en maar één dag tegelijk)
                Ik had ze in het voorbeeld op volledig scherm gezet maar ze kunnen ook kleiner.
                Als het nog veel kleiner moet, dan krijg je toch heel weinig info te zien?
                Misschien goed als je maar 1 afspraak per week hebt, maar anders staat het direct vol.
                Met minder dan de helft van een scherm kan je toch nooit verschillende dagen deftig tonen?
                Meer dan 3 of 4 afspraken passen daar toch niet meer in?
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Swiss army knife
                  pakketje met tools die je anders apart moet dowloaden, werkt top!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Met minder dan de helft van een scherm kan je toch nooit verschillende dagen deftig tonen?
                    Meer dan 3 of 4 afspraken passen daar toch niet meer in?
                    Toch wel hoor. Intussen toch teruggekeerd naar de TouchCalendar widget: op deze widget van 1 regel hoog en de breedte van het scherm zie ik het begin van afsprakentekst en -uur van 2 weken. Keerzijde is natuurlijk, als er bv. 5 zaken gepland zijn ik er slechts de eerste twee zie staan. Maar dat is eerder uitzondering dan regel.

Comment

Working...
                    X