Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gepersonaliseerde mailbox.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Gepersonaliseerde mailbox.



    hier zou dat moeten gebeuren, uiteraard kan ik daar niet op wegens geen klant.
    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
    www.korandoke.be

    Comment


    • #32
      Re: Gepersonaliseerde mailbox.

      Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
      http://support.nl.proximus.be/app/an...1349,1372,1963

      hier zou dat moeten gebeuren, uiteraard kan ik daar niet op wegens geen klant.
      Inderdaad, en als je dan hebt ingelogd en in je mailbox bent terecht gekomen, kan je nergens een tweede mailbox aanmaken. Wel accounts en aliassen bijmaken, maar geen tweede mailbox instellen of aanvragen.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #33
        Re: Gepersonaliseerde mailbox.

        Ik heb dus een vermoeden dat het zal te maken hebben met het type abonnement.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #34
          Re: Gepersonaliseerde mailbox.

          Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
          Bij Telenet :
          Per internetabonnement kun je meerdere mailboxen maken.
          ---Basic Internet, Internet 60, Whop: 2 mailboxen
          ---Internet 160, Whoppa: 8 mailboxen

          je kunt 5 aliassen maken per mailbox

          Bron : http://klantenservice.telenet.be/con...elenet-webmail
          Dus met whoppa kan je 40 verschillende mailadressen, per 5 verdeeld over 8 mailboxen, maken.
          Inderdaad Skitch,
          Hier Whoppa, en zonder problemen een tweede mailbox kunnen aanmaken op mijn vrouw haar computer.
          Ik heb ook nog een Gmail adres, maar ben dat stilaan aan het afbouwen, kwestie om het wat simpel te houden.

          Comment


          • #35
            Re: Gepersonaliseerde mailbox.

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Inderdaad Skitch,
            Hier Whoppa, en zonder problemen een tweede mailbox kunnen aanmaken op mijn vrouw haar computer.
            Ik heb ook nog een Gmail adres, maar ben dat stilaan aan het afbouwen, kwestie om het wat simpel te houden.
            Morgen toch nog eens informeren bij Proiximus hoor. Zou toch ook moeten kunnen.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #36
              Re: Gepersonaliseerde mailbox.

              kan ook aan je internet browser liggen
              met chrome ook al es problemen gehad, dat deze bepaalde schermen niet opent
              je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
              www.korandoke.be

              Comment


              • #37
                Re: Gepersonaliseerde mailbox.

                Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
                kan ook aan je internet browser liggen
                met chrome ook al es problemen gehad, dat deze bepaalde schermen niet opent
                Nu ben ik eindelijk binnengerukt op de mailbox. Met Mac Safari op de MBP, maar ben niet verder geraakt dan het raadplegen van de mail. Op de PC werken wij met Exploreer op Windows 7.
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • #38
                  Re: Gepersonaliseerde mailbox.

                  Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                  Ik heb dus een vermoeden dat het zal te maken hebben met het type abonnement.
                  Het kan ook zijn dat je eerst een tweede account moet bijmaken (gratis dan hé) waarbij je een een accountnaam en paswoord hebt.
                  De nieuwe accountnaam en paswoord is dan dat van de tweede mailbox.
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                  Comment


                  • #39
                    Re: Gepersonaliseerde mailbox.

                    mss te beveiliging te hoog, zet deze eens wat lager of uit voor deze handeling
                    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                    www.korandoke.be

                    Comment


                    • #40
                      Re: Gepersonaliseerde mailbox.

                      Jongens... wat een miserie... Proximus...
                      Deze voormiddag al een uur aan de telefoon gehangen om dus aan een tweede mailbox te geraken. Nog steeds het gekende stramien.., van de ene operator naar de andere en de ene al vriendelijker dan de andere. Enfin, eindelijk bij de laatste meneer 45' uitgehouden zonder, voorlopig althans, resultaat. Het zit hem nl. zo dat de man met mijn inloggegevens (My Proximus), andere zaken ziet op zijn scherm dan ik. Ik zou dus, zoals de info op het Proximus-net vermeldt, zelf een tweede mailbox moeten kunnen aanmaken, maar aangezien ik die mogelijkheid niet heb op mijn scherm, moet de vraag van het "waarom" nu doorgestuurd worden naar "nog een andere dienst", die mij nu per mail "zou" berichten hoe dat komt, wat ze er zullen aan doen, en hoe ik dan zelf een tweede mailbox "zou kunnen" aanmaken. Pffff... en dat in de 21ste eeuw waar alles toch zo eenvoudig is meneer...
                      Ach ja, er nog bij vermelden dat het niet kan liggen aan mijn beveiliging die te hoog zou ingesteld zou kunnen zijn, alé volgens de operator van Proximus hé.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #41
                        Re: Gepersonaliseerde mailbox.

                        Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                        Deze voormiddag al een uur aan de telefoon gehangen
                        De geneugten van telefonische support
                        Ik mag dat voor kennissen ook regelmatig doen en je houdt het niet voor mogelijk hoe dikwijls zij "een ander scherm" hebben dan ik. Ik stap tegenwoordig na 5 minuten over op "start teamviewer eens" waarna ik na een paar clicks wel hetzelfde op hun scherm zie. Ik bedoel maar, een foutje is snel gemaakt en zeker op corporate sites (zoals Px) kom je dikwijls op (bijna) dezelfde pagina afhankelijk van de link die je daarvoor aanklikte. "blind" goede support geven is niet gemakkelijk. Daarom dat eerste lijn ook maar gewoon zijn flow-chart volgt. Zij kennen er meestal niets van en volgen wat op hun scherm komt. Wordt het moeilijker dan moet tweedelijnssupport ingeschakeld worden maar dat doen ze niet graag.
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

                        Comment


                        • #42
                          Re: Gepersonaliseerde mailbox.

                          Je koppelt nu twee mailadressen aan 1 mailbox. Maar jullie moeten elk met een mailbox werken waaraan jullie specifiek mailadres gekoppeld is. Dat kan perfect bij dezelfde provider onder hetzelfde abonnement.
                          Wel eerst het te verplaatsen mailadres verwijderen van de eerste mailbox, dan een tweede mailbox aanmaken en dit verwijderde mailadres aan deze nieuwe mailbox koppelen.


                          Sent from my iPad using Tapatalk
                          Fujifilm X-T4, Fuji X-E3

                          Comment


                          • #43
                            Re: Gepersonaliseerde mailbox.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Lievevd Bekijk bericht
                            Je koppelt nu twee mailadressen aan 1 mailbox. Maar jullie moeten elk met een mailbox werken waaraan jullie specifiek mailadres gekoppeld is. Dat kan perfect bij dezelfde provider onder hetzelfde abonnement.
                            Wel eerst het te verplaatsen mailadres verwijderen van de eerste mailbox, dan een tweede mailbox aanmaken en dit verwijderde mailadres aan deze nieuwe mailbox koppelen.


                            Sent from my iPad using Tapatalk
                            Dat zou uiteindelijk de bedoeling moeten zijn. Maar ik zou toch eerst een tweede mailbox moeten kunnen aanvragen en de huidige account van mijn vrouw op de nu bestaande mailbox voorlopig behouden. Eens ik een tweede mailbox heb kan ik dan toch met een naamwijziging (vb. eerst familienaam i.p.v. eerst voornaam in het adres) een account voor aanmaken in de nieuwe mailbox??
                            Leeft en LAAT LEVEN !

                            Comment


                            • #44
                              Re: Gepersonaliseerde mailbox.

                              Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                              Dat zou uiteindelijk de bedoeling moeten zijn. Maar ik zou toch eerst een tweede mailbox moeten kunnen aanvragen en de huidige account van mijn vrouw op de nu bestaande mailbox voorlopig behouden. Eens ik een tweede mailbox heb kan ik dan toch met een naamwijziging (vb. eerst familienaam i.p.v. eerst voornaam in het adres) een account voor aanmaken in de nieuwe mailbox??
                              Probleem is dat je niet gelijktijdig gebruik kan maken van hetzelfde identieke mailadres in 2 verschillende mailboxen.
                              Geen probleem uiteraard met een gewijzigd adres.
                              Maar zou het niet praktisch zijn gewoon met het bestaande adres te kunnen voortwerken? Zo niet, moet je vrouw heel haar adresboek verwittigen van wijziging mailadres, ook abonnementsdiensten en dergelijke.


                              Sent from my iPad using Tapatalk
                              Fujifilm X-T4, Fuji X-E3

                              Comment


                              • #45
                                Re: Gepersonaliseerde mailbox.

                                Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                                Dat zou uiteindelijk de bedoeling moeten zijn. Maar ik zou toch eerst een tweede mailbox moeten kunnen aanvragen en de huidige account van mijn vrouw op de nu bestaande mailbox voorlopig behouden. Eens ik een tweede mailbox heb kan ik dan toch met een naamwijziging (vb. eerst familienaam i.p.v. eerst voornaam in het adres) een account voor aanmaken in de nieuwe mailbox??
                                Je moet het niet te ver zoeken.
                                Momenteel heb je een mailbox + 1 alias en beide adressen wil je behouden.
                                Maak (eens je van de miserie af bent dat je geen mailbox kan creëren) een nieuwe mailbox aan "meneer999@provider"
                                Eens dit werkt verwijder je de eerste alias en maakt die nieuw aan op je nieuwe mailbox.
                                Op die manier kan je beide mailadressen blijven gebruiken (met korte onderbreking tussen het wissen op de ene en aanmaken op de andere).
                                bye, Maurice
                                https://on4bam.com/
                                Nikon D7500

                                Comment

                                Working...
                                X