Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
heb het even vlug nagekeken in mijn documentatie en ik denk dat het een gewone buizerd is.
Indien je het echt wil weten, even een mailtje sturen met een foto naar het vogelopvangcentrum Opglabbeek.
Siel zal je zekers kunnen verder helpen of naar natuurpunt, zij zullen het zekers ook weten.
Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!! Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.
Is een gewone Buizerd !
Wel raar dat hij daar op de composthoop gaat zitten.
Ligt er een dood dier in misschien ?
grts
Sieg
Een buizerd lust in de winter wanneer knaagdieren dieper in de grond zitten ook wel een wormpje hoor, en in een goede composthoop krioelt het van de wormen.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Een buizerd lust in de winter wanneer knaagdieren dieper in de grond zitten ook wel een wormpje hoor, en in een goede composthoop krioelt het van de wormen.
Dat weet ik ook wel, ik heb al zoveel foto's van buizerds met een worm ...
Maar het had gekund hé dat er iets anders op de composthoop lag, en zoals TS zegt ook wat vleesafval ... dus daar zal hij in eerste instantie op afgekomen zijn.
Het is idd. een buizerd en bij ons staat hij vaak op de wildcamera, en ja... Ik heb hem al eens zijn opvliegen met een konijn Geen gezicht.. Toch wel leuk dat je dit doet jr52
Comment