Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kent iemand...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Kent iemand...

    Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht


    Laat ons aub niet opnieuw beginnen over kopers pf verkopers die al dan niet reageren op/met te lage biedingen. Als je daar niet tegen kan, moet je je spullen in de kast laten liggen.
    Wie begint daar dan over??

    Comment


    • #17
      Re: Kent iemand...

      Oorspronkelijk geplaatst door JohnMoeleker Bekijk bericht
      Op een horlogeforum waar ik kom, wordt juist aangemoedigd dubieuze leveranciers en posters op het forum te noemen. Door het weghalen van de forumnaam, die ik gelezen heb en me herinner zal ik met hem geen zaken doen. Ik acht het forum cq de moderator die de naam verwijderd heeft medeplichtig aan eventueel komende gevallen van oplichting door genoemde persoon.
      Indien nodig kan ik daarvan getuigen.
      Ja vind het ook wel vreemd dat die naam verwijderd werd. Ik heb nochthans niks gezegd wat niet waar is en kan alles zo nodig bewijzen aan de hand van pb-correspondentie tussen mij en "diegene wiens naam niet mag genoemd worden"...

      Comment


      • #18
        Re: Kent iemand...

        Oorspronkelijk geplaatst door Dietev Bekijk bericht
        Ja vind het ook wel vreemd dat die naam verwijderd werd. Ik heb nochthans niks gezegd wat niet waar is en kan alles zo nodig bewijzen aan de hand van pb-correspondentie tussen mij en "diegene wiens naam niet mag genoemd worden"...
        Zo makkelijk als jij 'de waarheid' kunt bewijzen kun je ook leugens tonen en iemand onterecht als oplichter betitelen.
        Of je nu wel of niet doet aan 'naming en shaming' ; het heeft allebei voors en tegens.

        Comment


        • #19
          Re: Kent iemand...

          Het meewerken aan, verbergen van en faciliteren van een misdrijf is strafbaar volgens de wet in vrijwel alle landen. Ik weet niet wat in het forumreglement staat, maar zelfs als volgens het reglement de naam niet genoemd had mogen worden, wordt het verwijderen strafbaar wanneer blijkt dat genoemde persoon zich schuldig heeft gemaakt aan een misdrijf, dat gepleegd kan worden doordat de naam nu onbekend blijft.

          Comment


          • #20
            Re: Kent iemand...

            Oorspronkelijk geplaatst door JohnMoeleker Bekijk bericht
            Het meewerken aan, verbergen van en faciliteren van een misdrijf is strafbaar volgens de wet in vrijwel alle landen. Ik weet niet wat in het forumreglement staat, maar zelfs als volgens het reglement de naam niet genoemd had mogen worden, wordt het verwijderen strafbaar wanneer blijkt dat genoemde persoon zich schuldig heeft gemaakt aan een misdrijf, dat gepleegd kan worden doordat de naam nu onbekend blijft.
            In dat geval knikkeren we LesC in de gevangenis en neem ik de moderatie van Chit Chat wel op me tot hij er weer uit is.

            Comment


            • #21
              Re: Kent iemand...

              Moderator Warning: En in dit geval sluiten we de topic gewoon af. En nog eentje van zulke, en we knikkeren jou er voor langer uit dan de afgelopen week.
              Dit gaat om een (eventueel) geschil tussen koper en verkoper. Het is niet zomaar dat reageren in onze koopjeshoek niet (meer) kan. De genoemde xxxxx heeft evenveel recht op verweer als TS, en daarom ook dat dit bij BD niet kan.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment

              Working...
              X