Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boxspring waar op letten bij aankoop?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Boxspring waar op letten bij aankoop?

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Wat ik me dan afvraag is wat die liefhebbers van extra dure/perfecte matrassen dan wel doen wanneer ze eens op reis gaan.
    Je denkt toch niet dat hotels, zelfs al puilen ze uit van de sterren, dergelijke matrassen op hun bedden gaan leggen !?
    Komen ze dan geradbraakt terug van een "deugddoende" reis ?

PS Rap eens nog eens nagekeken, wij vernieuwen onze matras (altijd een "keiharde") ongeveer om de 10 jaar, we betaalden voor de laatste 1.750 euro, en we hebben geen van beiden rugpijn .
    slecht slapen omdat je iets anders gewoon bent.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
      slecht slapen omdat je iets anders gewoon bent.
      Ik moet zeggen dat wij op vakantie in klasse hotels nog maar zelden op een slecht matras hebben geslapen. Het zijn eerder de kussens die een mens parten speelt. Op de meeste plaatsen zijn dat nog van die kussens die tot onder je schouderbladen komen en dat is pas slecht voor de nek, of van die saucissen, ook niet veel beter. Als wij met onze wagen vertrekken voorzie ik mij wel en neem ik, als ik het niet vergeet, een orthopedisch reis-nekkussen mee. Dat is een maatje kleiner dan het normale orthopedische nekkussen en het vouwt op in een rolletje om weinig plaats in te nemen. Maar goed, er zijn er dan ook nog die geen pijn meer voelen omdat ze op vakantie zijn en alles daar zoveel beter is dan thuis hé : het klimaat, de rust, de omgeving, het eten en drinken, enz...
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

De Marriott keten is gekend voor echt héél goede bedden.
        Of die nu matrassen van 1700€ gebruiken weet ik niet, maar ik slaap er wel goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Of die nu matrassen van 1700€ gebruiken weet ik niet, maar ik slaap er wel goed.
          Marriott is dan wel niet van de kleinsten. Dergelijke ketens moeten op die manier hun klanten ook wat verwennen. Ik ben ervan overtuigd dat de meeste grote ketens, waar ook veel zakenmensen over de vloer komen daar wel degelijk de nodige aandacht aan schenken.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Feit is dat wij goed slapen op een matras van 1.700 euro, en dat is het voornaamste .
            Zelfs in de Marriott zullen ze geen matrassen van 5.000 of 8.000 euro leggen... ze zijn niet gek hé, alleen particulieren krijg je gek genoeg om die te kopen .
            De laatste keer dat wij in de Burj Al Arab sliepen waren wij helemaal niet content van de bedden, volgende keer wordt het dan ook de Atlantis gelegen op The Palm ... terwijl we nu toch aan het schrijven zijn .
            Last edited by Guest17; 21 januari 2015, 12:00.

Comment

Pas op, als je 1700€ betaalt zal die wel goed zijn. 1000 voor het matras en 700 voor de gemoedsrust.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
              X