Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rust nodig in het weekend

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Rust nodig in het weekend

Oorspronkelijk geplaatst door Djess Bekijk bericht
    Wij wonen in een heel drukke straat, en ik heb het echt hard nodig om in het weekend wat natuur te zien. Het plan is om bevoorbeeld de caravan van mijn ouders ergens het hele jaar door te zetten, waar het rustig is en mooi. Ook niet te ver rijden, dus wel in België, maar ergens waar we lekker kunnen wandelen met onze teckel, wat kunnen fietsen, eens iets ergens kunnen drinken en vooral kunnen bijkomen van de week. Ik werk daarbij nog in een fabriek, en al hebben we altijd oordoppen aan, ik heb rust en stilte nodig. Iemand een tof idee?
    Voilà, dat is nu één van de redenen waarom we in een onooglijk klein dorpje in de Aude gingen wonen...
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

Comment

Maar je zal voor alles een auto nodig hebben.

Ik zou eigenlijk graag in de stad willen wonen.
      Het lijkt me gewoon tof om de boodschappen te voet te doen, en in ze zomer gewoon efkes te voet een terraske te gaan doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Maar je zal voor alles een auto nodig hebben.

Ik zou eigenlijk graag in de stad willen wonen.
        Het lijkt me gewoon tof om de boodschappen te voet te doen, en in ze zomer gewoon efkes te voet een terraske te gaan doen.
        Heb ooit een collega gehad die verhuisde van centrum Gent naar een, excuseer me voor het woord, boerendorp op den buiten.
        Die kon de eerste maanden maar niet wennen aan het feit dat hij niet te voet naar het frituur, de winkel, het café ... enz kon gaan.
        Na een goed jaar op de boerenbuiten wou hij echter NOOIT meer terug naar 't stad.

Comment

Working...
        X