Heeft iemand al de afvalkalender van limburg.net gehad?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Limburg.net
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Limburg.net
Ikke niet Theo.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk berichtIkke niet Theo.
Comment
-
Sire, er zijn geen ...BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Heb net de kalender aangevraagd via internet en hun site.
Vraag me af hoe mijn buren dat oplossen die zelfs geen computer in huis hebben.
Comment
-
Theo,
't Is ambetant dat er een nieuwe huisvuilregeling is ingegaan hier in Hasselt en je nog geen afvalkalender in de bus hebt gehad.
Wij hebben die kalender toch al een aantal dagen in huis.
Als niemand bij jou hem al gehad heeft ....
Maar ja, 't is aan "den andere kant vant kenaal he ..."
Via de website van limburg.net kan je de afvalkalender zelfs importeren in je eigen elektronische kalender.
Wel een beetje gek natuurlijk, op mijn iPad staat nu om de 14 dagen "huisvuil" in het paars
JajaVoorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com
Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtHeb net de kalender aangevraagd via internet en hun site.
Vraag me af hoe mijn buren dat oplossen die zelfs geen computer in huis hebben.
Jan
Comment
-
Ik heb hem al van voor nieuwjaar. Hij zat hier gewoon in de brievenbus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk berichtTheo,
't Is ambetant dat er een nieuwe huisvuilregeling is ingegaan hier in Hasselt en je nog geen afvalkalender in de bus hebt gehad.
Wij hebben die kalender toch al een aantal dagen in huis.
Als niemand bij jou hem al gehad heeft ....
Maar ja, 't is aan "den andere kant vant kenaal he ..."
Via de website van limburg.net kan je de afvalkalender zelfs importeren in je eigen elektronische kalender.
Wel een beetje gek natuurlijk, op mijn iPad staat nu om de 14 dagen "huisvuil" in het paars
Jaja
Wij hebben hem ook en wij wonen nochtans ook aan de andere kant van het kanaal.Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikkie Bekijk berichtIk heb hem al van voor nieuwjaar. Hij zat hier gewoon in de brievenbus.Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikkie Bekijk berichtIk heb hem al van voor nieuwjaar. Hij zat hier gewoon in de brievenbus.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk berichtDie buren hebben een aardige buurman die ze graag wil helpen. In Nederland noemen we dat de participatiesamenleving. Mooi woord voor zoek het zelf maar uit, de overheid heeft geen geld meer. Alles zal op niet al te lange termijn digitaal gaan. Wen er maar aan.
JanAlbums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
Comment